anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

probleme tehnice Yoxo

Neaplicabil
Prieteni... după cum știm cu toții, Yoxo a preîntâmpinat probleme ieri. eu am 3 plăți la iei și nu am primit serviciile! pe chat, nu răspunde nimeni! cine mai ieste în această situație?
5 Răspunsuri 5

FLo1
#StarMember
Cătăline, cred că pe moment răspunsul este cel clasic dat în majoritatea cazurilor în care operatorul este surprins de jucăriile lui: ”se analizează situația (problema) și se lucrează la remedierea acesteia. Vom reveni când vom avea un răspuns”. Simplu, standardizat și formal.

DanielaH
Moderator
@Cătălin, ne pare rău pentru această situație. Ea este una cunoscută și în curs de rezolvare. Vei primii banii înapoi în termen de 3-5 zile lucrătoare. Mulțumim pentru înțelegere.

Neaplicabil
păi și? nu trebuie să fac solicitări? hai să fac și eu pe prostu! să zicem că nu știu! dacă banii ăia se fac pierduți? de unde știu iei că sa făcut solicitarea? ba mai mult, nici măcar factura n-am primit. și mi-au luat și banii!

Neaplicabil
eu nu doresc ca banii să se facă uitați! în euro sunt 15! deci! am plătit pentru 15 euro credit, și nema! n-am primit nimic!

Neaplicabil
ce mai situație! cine mai are o astfel de problemă? mi-au transmis că au trimis situația în nu știu ce departament! doamne ferește! cred că bănuții mei sau dus! totuși? nimeni nu răspunde de acest aspect? sau sunt obligați să-ți restituie bănuții în termenul precizat mai sus?