anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] probleme plati la activare optiune - Yoxo

Trixen
Explorator entuziast
Salutare!
Stiti sa fie cumva o problema cu platile in Yoxo acum?
Incerc sa fac plata pentru o optiune noua si primesc "eroare de sistem. tranzactia a esuat. te rugam sa incerci din nou"
Problema persista deja de mai bine de o ora. Am incercat sa schimb si cardul, dar mi-a aparut o pagina alba la autorizarea tranzactiei de un leu. Numarul cardului insa apare a fi fost actualizat in sistem.
Am scris pe Messenger acum o jumatate de ora dar desigur dureaza.
Am ramas fara internet pe unul din abonamentele copiilor si sunt in neplacuta situatie in care nu pot face nimic, iar acestia sunt plecati in tabere.
11 Răspunsuri 11

svetalex
Senior certificat
nu știu ce se întâmplă cu YOXO, însă se pare că sunt din ce în ce mai multe probleme cu site-ul/platforma lor. Încearcă să apelezi Serviciul Clienți la 300, însă nu știu nici acolo cât te vor putea ajuta... probabil că îți vor prelua solicitarea și te vor suna în 24 ore 😞

Trixen
Explorator entuziast
de fiecare data cand am apelat la 300 mi s-a zis ca pentru Yoxo nu pot fi ajutat. Da, stiu, pe site apare "suna la 300". In realitate, oamenii de acolo nu au acces la uneltele potrivite sau nu stiu sa ajute. Ma indoiesc sa nu vrea. Update: mi-au fost luati de 4 ori banii de pe primul card. Tranzactia de un leu si tranzactia de pe cel de-al doilea card inca nu. Dar nici netul nu l-am primit... Yoxo e bun atunci cand merge. Atata doar ca nu merge exact cand ti-e mai draga lumea. 🙂

arsradu
Specialist certificat
Trixen, esti foarte calm pentru situatia data. Respect tie. 🙂 Eu n-as putea sa-mi tin calmul sub control in situatia asta. Cu atat mai mult cu cat asta e exact unul dintre motivele pentru care nu am si nu recomand Yoxo. Suportul! Cand ai nevoie de ajutor, n-ai la cine sa apelezi, cel putin nu eficient. Chat-ul ala e un vis frumos, nu o solutie de incredere. Banuiesc ca e cunoscuta problema. Din pacate, nu pot sa confirm, pentru ca nu am Yoxo. Si dupa tot ce am citit pe aici prin Comunitate, nici n-am de gand sa-mi fac prea curand. Pana nu se ofera suport ca lumea, si acces ca lumea din aplicatie, sa te poti descurca singur cand ai nevoie (cu toate ca la chestii de genul asta, nu prea ai ce face singur, dar si unde s-ar putea implementa optiuni, nu exista momentan), eu o sa zic pas la Yoxo.

Trixen
Explorator entuziast
@arsradu: multumesc de feedback. Ma simt magulit. Sunt calm pentru ca nu o mai iau personal. Ma afecteaza direct, dar in acelasi timp am interactionat cu Orange de suficient timp sa stiu ca oamenii isi dau interesul si vor sa ajute. Vreau sa rezolv situatiile, nu sa imi fac bagajele si sa plec. Desigur, peste tot exista si uscaturi, dar per ansamblu angajatii Orange au fost implicati si au incercat sa ma ajute de fiecare data. Ca nu intotdeauna se poate sau nu merge cum vreau eu... astea sunt suparari personale. Uneori e joc de glezne (a se vedea parerea mea legata de bunavointa de a da 5G la abonamente prelungite acum), alteori Orange chiar se implica. Mi-e greu sa dau cu pietre atunci cand, de-a lungul timpului, am vazut ca exista bunavointa si munca. Asadar, aleg sa raman client Orange pentru ca ma simt respectat. :) Legat de Yoxo, au fost mai multe topicuri de-a lungul timpului. Consider ca este inca la inceput, nu imi dau seama daca Yoxo este un produs-copil Orange sau un parteneriat (initial il vedeam ca un proiect pilot intern, ca nu cred ca se astepta cineva sa aiba atata succes). Trebuie investit mult in zona de maturitate Yoxo acum - parerea mea. Stabilitatea vine din maturitate. Insa, pentru mine, Yoxo este unealta perfecta in anumite situatii: - pentru copiii si pentru parintii nostri - eu platesc putin, ei au resurse generoase si acoperirea Orange. Nu stiu ei inca de 5G, nu au nici telefoanele potrivite, nu calatoresc ei in afara tarii fara noi (iar noi avem abonamente cu roaming inclus si putem face hotspot), nu pot face cost suplimentar si nu pot trimite mesaje la numere cu suprataxare. Daca mai pun ca am si abonamente de la inceput pentru care platesc 14.25 lei/luna... - pentru teste izolate, camere web cu GSM sau alte sisteme de genul - nu vreau sa fac abonamente cu perioade contractuale lungi, nu vreau costuri mari si nu vreau Digi (dupa 3 ani si nenumarate sesizari scrise, inca nu am primit detaliate costurile din factura - nici macar nu mi-au dat raspuns la sesizari, desi aveau 30 de zile) :) - pentru tinerii care vor resurse generoase la costuri decente, care nu stiu daca luna viitoare isi vor mai permite o luna de abonament si care nu vor grija reincarcarilor PrePay. (nota: nu stiu cat mai are valabilitate o optiune PrePay, dar la Vodafone majoritatea optiunilor sunt cu 28 de zile, nici macar 30. Stiu ca am mai scris aici candva ca mi se pare tot o crestere de pret) Da, Yoxo are multe "bube". Mi-ar placea sa vad ca se lucreaza mai mult pentru corectarea lor in loc de a adauga Tinder, Splash si alte briz-brizuri. Aici tine de strategie si de investitii. Cum ziceam, Yoxo e bun atunci cand functioneaza. Daca nu e numarul principal pe care nu iti permiti sa ai probleme, e perfect.

arsradu
Specialist certificat
Pot sa confirm si eu faptul ca sunt anumite persoane la Orange care isi dau interesul foarte mult. Si eu am primit ajutor (si sunt infinit recunoscator pentru asta) de foarte multe ori. Deci DA, se poate. Problema e ca nu pot cateva persoane sa traga toata compania dupa ele. E un efort colosal. Si daca mai departe lucrurile se impotmolesc, din pacate nu au ce face. Pentru ca nu mai tine de ele. Dar da, Yoxo e inca un proiect la inceput de drum. Mai e mult de lucru. Si cum ai zis si tu, daca vrei ceva mai "stabil", poate nu Yoxo e varianta cea mai buna. Pentru ca, uneori, pretul redus nu mai e un avantaj, atunci cand nu poti folosi serviciile. Nu tot ce e scump e neaprat si bun, si nu tot ce e ieftin e neaparat si pr*st. De obicei situatia ideala e undeva pe la mijloc. Cu ocazia asta, mersi frumos pentru detalierea aspectelor pentru care ai ales Yoxo. Sunt intr-adevar lucruri pe care pana acum nu le-am luat in calcul. Pentru ca, in ceea ce ma priveste, nu se aplica, sau nu le folosesc. Dar da, pot sa vad avantajul in cazul asta. In ceea ce privesc optiunile la prepaid, si la Orange sunt tot de 28 de zile (cele recurente). Cele non-recurente (incarcare direct cu optiune), daca nu ma insel, au intr-adevar 30 de zile. Mersi frumos de info. 🙂

Trixen
Explorator entuziast
am reincercat dimineata si la mine s-a rezolvat problema, a mers totul rapid.

arsradu
Specialist certificat
Doamne ajuta! Bine ca s-a rezolvat! 🙂

GeorgianaD
Moderator
Buna! Mai multi dintre voi ne-au semnalat dificultati cu plata facturii sau cu achizitia optiunilor pentru serviciul YOXO. Situatia este in atentia colegilor din departamentul tehnic care lucreaza la o remediere cat mai rapida. Din acest motiv este posibil ca si timpul de asteptare pe Chat-ul YOXO sa fie mai mare decat de obicei. Multumim pentru intelegere!

Neaplicabil
da... dacă spuneți... eu am scris pe chatul Yoxo, și? nimic! am banii blocați! nici măcar serviciile nu le-am primit.

Neaplicabil
informații despre solicitarea cu numărul: 177360751. vă rog

arsradu
Specialist certificat
Catalin, doar maine (luni) cred ca poti sa ai un status la acea solicitare. Peste weekend, nu prea e nimeni care sa te poata ajuta.