@arsradu: multumesc de feedback. Ma simt magulit. Sunt calm pentru ca nu o mai iau personal. Ma afecteaza direct, dar in acelasi timp am interactionat cu Orange de suficient timp sa stiu ca oamenii isi dau interesul si vor sa ajute. Vreau sa rezolv situatiile, nu sa imi fac bagajele si sa plec.
Desigur, peste tot exista si uscaturi, dar per ansamblu angajatii Orange au fost implicati si au incercat sa ma ajute de fiecare data. Ca nu intotdeauna se poate sau nu merge cum vreau eu... astea sunt suparari personale. Uneori e joc de glezne (a se vedea parerea mea legata de bunavointa de a da 5G la abonamente prelungite acum), alteori Orange chiar se implica.
Mi-e greu sa dau cu pietre atunci cand, de-a lungul timpului, am vazut ca exista bunavointa si munca. Asadar, aleg sa raman client Orange pentru ca ma simt respectat. :)
Legat de Yoxo, au fost mai multe topicuri de-a lungul timpului. Consider ca este inca la inceput, nu imi dau seama daca Yoxo este un produs-copil Orange sau un parteneriat (initial il vedeam ca un proiect pilot intern, ca nu cred ca se astepta cineva sa aiba atata succes). Trebuie investit mult in zona de maturitate Yoxo acum - parerea mea. Stabilitatea vine din maturitate.
Insa, pentru mine, Yoxo este unealta perfecta in anumite situatii:
- pentru copiii si pentru parintii nostri - eu platesc putin, ei au resurse generoase si acoperirea Orange. Nu stiu ei inca de 5G, nu au nici telefoanele potrivite, nu calatoresc ei in afara tarii fara noi (iar noi avem abonamente cu roaming inclus si putem face hotspot), nu pot face cost suplimentar si nu pot trimite mesaje la numere cu suprataxare. Daca mai pun ca am si abonamente de la inceput pentru care platesc 14.25 lei/luna...
- pentru teste izolate, camere web cu GSM sau alte sisteme de genul - nu vreau sa fac abonamente cu perioade contractuale lungi, nu vreau costuri mari si nu vreau Digi (dupa 3 ani si nenumarate sesizari scrise, inca nu am primit detaliate costurile din factura - nici macar nu mi-au dat raspuns la sesizari, desi aveau 30 de zile) :)
- pentru tinerii care vor resurse generoase la costuri decente, care nu stiu daca luna viitoare isi vor mai permite o luna de abonament si care nu vor grija reincarcarilor PrePay. (nota: nu stiu cat mai are valabilitate o optiune PrePay, dar la Vodafone majoritatea optiunilor sunt cu 28 de zile, nici macar 30. Stiu ca am mai scris aici candva ca mi se pare tot o crestere de pret)
Da, Yoxo are multe "bube". Mi-ar placea sa vad ca se lucreaza mai mult pentru corectarea lor in loc de a adauga Tinder, Splash si alte briz-brizuri. Aici tine de strategie si de investitii. Cum ziceam, Yoxo e bun atunci cand functioneaza. Daca nu e numarul principal pe care nu iti permiti sa ai probleme, e perfect.