la 19-06-2023 05:49 PM
În vacanța de 1 Mai 2023 am vizitat Germania pentru câteva zile. Problema apare pe drum, Ungaria, Austria și o parte din Germania unde semnalul de internet 4G pe Yoxo este aproape inexistent, noroc că aveam pe cineva cu Orange care putea să-mi ofere hotspot pentru aplicațiile de GPS. Am încercat să schimb operatorii, ultim update software la acel moment, restart telefon, nimic nu funcționa. În zonele unde utilizator Orange avea semnal full, eu nu aveam viteză internet pe Yoxo. A mai întâmpinat cineva probleme? Am zis că după acea experiență nu voi mai apela vreodata la Roaming de la Yoxo. Telefon: iPhone 13 Pro, iOS 16.4
la 18-07-2023 04:01 PM
Salut!
Am expus și noi situația colegilor de la departamentul tehnic. Din păcate ei nu mai au acum semnalizare din rețea pentru a verifica ce s-a intamplat în cazul tău în luna mai. Ne-au asigurat însă ca nu există o prioritizare a traficului pentru anumite categorii de utilizatori în defavoarea altora. Mai mult decât atât, ne-au spus că acordurile de roaming și acordurile de interconectare internațională cu operatorii care asigură transportul datelor sunt exact aceleași pentru toți utilizatorii (abonament, PrePay, Yoxo).
Problemele de conexiune în roaming pot fi de orice natură, de la probleme cu telefonul folosit, până la probleme de acoperire în zonele vizitate sau probleme în rețeaua partenerului de roaming selectat.
Colegii au recomandat ca, dacă mai apar astfel de probleme, să ne scrii pe Messenger-ul din aplicația YOXO în maximum 5 zile de la data întampinării problemei pentru a putea verifica ce s-a întâmplat.
Mulțumim și te mai așteptăm în Comunitate.
la 01-10-2023 12:34 PM
@Pololică: La faza cu satelitul.... m-ai pierdut. Un punct pe o hartă are și Google maps, dar am nevoie și de traseu și indicații aferente, nu doar un punct pe o hartă.
la 01-10-2023 01:28 PM
Așa cum o cartela SIM are nevoie de antene la care să se conecteze, așa un soft de navigație are nevoie de antene la care să se conecteze. Fizic, telefoanele care pot utiliza un soft, au antena built-in, separată de antena "telefonică".
Pentru orientare intervine a doua componentă : softul de navigație.
În utilizarea normală, softul de navigație necesită doar antena de navigație (GPS, Galileo, Baidou etc sunt doar denumirile comerciale ale sateliților) pentru a afișa strazile/drumurile de urmat. Într-adevăr, pentru afișarea traficului în timp real, este necesară o conexiune de internet.
la 01-10-2023 08:52 AM
O sa incerc si eu. 🙂 Pentru localizare nu-mi amintesc sa fi avut nevoie de date (nici n-as fi avut de unde). Pentru reconfigurare traseu...chiar nu stiu. Nu am fost atent, sau nu am avut nevoie de reconfigurare.
Singurul moment in care am avut nevoie de date (si inca nu inteleg de ce) este in Google Maps, in mod pietonal, pentru traseu. Pentru un motiv anume Google nu stie sa faca un traseu cand esti in mod pietonal.
Tu in ce conditii ai testat si ai observat ca e nevoie de date? Eu am incercat pana acum Google Maps si Here we Go (fostul Nokia Maps).
la 01-10-2023 09:09 AM
Mod pietonal și doar inițial, la stabilirea traseului. Ulterior, dacă nu sunt abateri de la traseu, nu e nevoie de date, ci doar GPS. Pentru auto există mult mai ok waze-ul.
la 01-10-2023 09:16 AM
Da, pe mod pietonal, asa e. Nu merge. Dar asta pare sa fie mai degraba o limitare a aplicatiei, dupa parerea mea. Stiu ca si eu am avut nevoie pentru un traseu prin padure (fara semnal) si am avut surpriza neplacuta sa ma intrebe de date mobile, in conditiile in care aveam harta descarcata offline. :))
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor