anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme internet roaming Yoxo

Remusz
Junior

În vacanța de 1 Mai 2023 am vizitat Germania pentru câteva zile. Problema apare pe drum, Ungaria, Austria și o parte din Germania unde semnalul de internet 4G pe Yoxo este aproape inexistent, noroc că aveam pe cineva cu Orange care putea să-mi ofere hotspot pentru aplicațiile de GPS. Am încercat să schimb operatorii, ultim update software la acel moment, restart telefon, nimic nu funcționa. În zonele unde utilizator Orange avea semnal full, eu nu aveam viteză internet pe Yoxo. A mai întâmpinat cineva probleme? Am zis că după acea experiență nu voi mai apela vreodata la Roaming de la Yoxo. Telefon: iPhone 13 Pro, iOS 16.4

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Salut!

Am expus și noi situația colegilor de la departamentul tehnic. Din păcate ei nu mai au acum semnalizare din rețea pentru a verifica ce s-a intamplat în cazul tău în luna mai. Ne-au asigurat însă ca nu există o prioritizare a traficului pentru anumite categorii de utilizatori în defavoarea altora. Mai mult decât atât, ne-au spus că acordurile de roaming și acordurile de interconectare internațională cu operatorii care asigură transportul datelor sunt exact aceleași pentru toți utilizatorii (abonament, PrePay, Yoxo). 

Problemele de conexiune în roaming  pot fi de orice natură, de la probleme cu telefonul folosit, până la probleme de acoperire în zonele vizitate sau probleme în rețeaua partenerului de roaming selectat. 

Colegii au recomandat ca, dacă mai apar astfel de probleme, să ne scrii pe Messenger-ul din aplicația YOXO în maximum 5 zile de la data întampinării problemei pentru a putea verifica ce s-a întâmplat.

Mulțumim și te mai așteptăm în Comunitate.

Vizualizare soluţie în postul original

21 Răspunsuri 21

arsradu
#StarMember

Salut Remusz,

Bun venit in Comunitate!

Posibil sa existe niste prioritizari in roaming. Nu am Yoxo, si nu recomand Yoxo. Daca vrei ceva ieftin si fara obligatii, mai degrabă mergi pe Prepay.

Client Orange

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Da, mai ieftin poate să insemne și o serie de probleme, din păcate. Dacă o faci ocazional, poți să-ți iei un prepay și nu sunt probleme. Dacă e mai des, atunci e mai complicat.

Baftă!

DanielaH
Moderator

Salut!

Am expus și noi situația colegilor de la departamentul tehnic. Din păcate ei nu mai au acum semnalizare din rețea pentru a verifica ce s-a intamplat în cazul tău în luna mai. Ne-au asigurat însă ca nu există o prioritizare a traficului pentru anumite categorii de utilizatori în defavoarea altora. Mai mult decât atât, ne-au spus că acordurile de roaming și acordurile de interconectare internațională cu operatorii care asigură transportul datelor sunt exact aceleași pentru toți utilizatorii (abonament, PrePay, Yoxo). 

Problemele de conexiune în roaming  pot fi de orice natură, de la probleme cu telefonul folosit, până la probleme de acoperire în zonele vizitate sau probleme în rețeaua partenerului de roaming selectat. 

Colegii au recomandat ca, dacă mai apar astfel de probleme, să ne scrii pe Messenger-ul din aplicația YOXO în maximum 5 zile de la data întampinării problemei pentru a putea verifica ce s-a întâmplat.

Mulțumim și te mai așteptăm în Comunitate.

Buna ziua,

M-am intors pe data de 2-3 Mai in Romania iar pe data de 5 am si trimis mesaj pe Messenger Yoxo. Dezinteresul operatorului si-a spus cuvantul, motiv pentru care am decis sa scriu si aici. Solutia la topicul meu marcata ca fiind raspuns dumneavoastra de dumneavoastra sa stiti ca nu sunt de acord, au fost alte raspunsuri care mi-au confirmat cele banuite: atat cat dai, atat primesti. 

Atat timp cat la alti operatori nu am probleme pe Roaming, alt telefon mult mai inferior telefonului meu are semnal full pe Roaming doar pentru ca are abonament iar eu Yoxo, m-a facut sa nu mai revin. Banii de pe Roaming oricum s-au dus degeaba, nu m-am putut bucura de ei. 

DanielaH
Moderator

@Remusz, am marcat pentru că este soluția corectă, confirmată de echipa tehnică, și poate fi utilă și altor utilizatori, în cazul în care se confruntă cu situații similare.

Sper să nu mai ai probleme pe viitor. Dar, dacă totuși se mai întâmplă, te rog să scrii aici și verificăm imediat cu colegii punctual situația. Mulțumim.

Doar ce am spus ca am specificat in nici 3 zile pe Messenger si nu si-a dat nimeni interesul. Ce trebuie sa fac eu mai mult de atat?

Ghola
Începător

Am avut experiente similare cu YOXO in Germania si SUA. Gasit greu reteaua, semnal prost. Chiar si unde semnalul era bun, pingul mergea 30 de sec, dupa care era mort alte 30 de sec. Am patit de 2 ori anul acesta, la distanta de 6 luni (Aprilie si Septembrie). In Noiembrie merg din nou in state si ma astept la ceva similar, asa ca cel mai probabi voi evita plata celor 80 de lei pentru roaming la YOXO si voi plati la alt operator cu cartela prepay.

Nu am incredere in raspunsul dat de @DanielaH.

Telefonul e Samsung S10 Lite.

Anonim
Neaplicabil

Pentru viitor, instalați Maps.Me (funcționează offline). Va descărcați harta locației. Mi se pare că și la Google Maps e la fel. Waze oricum s-a stricat de când i-au cumpărat Google. 

@Anonim: Funcționează offline, însă localizarea, mai ales dacă te abați de la traseul inițial și e necesară restabilirea rutei..... necesită conexiune date. Poate vreun telefon de 800-1000€ o fi având alt tip de GPS, dar acestea de nivel mediu au nevoie de conexiune date pentru localizare inițială sau modificare traseu inițial. 

Pe partea off-line, semnalul de satelit primează. Cam așa arată semnalul pe un telefon Huawei (Mod avion, Petal Maps, la interior. La exterior, fără semnal GSM, nu am probleme cu semnalul sateliților).

Legat de roaming, nu are neapărat legătură cu Orange, cât cu utilizarea rețelei. Am fost la bulgari acum două săptămâni și pe Vivacom aveam apeluri ratate, apeluri închise, apeluri care nu se efectuau. A trebuit să schimb manual rețeaua pe A1. Recomandarea ar fi o căutare manuală a rețelei în momente mai spinoase. 

Screenshot_20231001_085020_com.huawei.maps.app.jpg

S-ar putea sa mai fi e o chestie. GPS-ul de pe telefoanele noastre este A-GPS, adica assisted-GPS. Asistat, nu de Orange Assistant, ci de o conexiune de date, care ajuta la o localizare mai rapida.

Deci, daca ultima cautare a fost in Romania, si urmatoarea este in Spania, fara date mobile (sau in roaming)...e posibil sa-i ia ceva mai mult aplicatiei sa gaseasca localizarea. Si mai sunt si momente in care nu isi ia pozitia din cauza unui bug.

Era mai demult un bug din cauza caruia daca aveai deschis GPS-ul in Google Maps, nu iti mai lua locatia in alte aplicatii. :)) Cumva ramanea setat exclusiv pentru Google Maps. Sau invers. Iti lua localizare pentru o alta aplicatie, si nu se mai conecta in Google Maps. Oricum, ceva de genul asta. Dar din nou, asta e un bug. Si nu stiu daca se mai reproduce.

Dar poti utiliza aplicatii third party doar ca sa vezi daca telefonul s-a conectat la suficient de multi sateliti pentru a face localizare. Daca nu ma insel, ai nevoie de minim 4...parca? Si sunt cateva aplicatii (gen GPS Test pentru Android) care ar trebui sa te ajute in cazul asta. Daca aplicatia asta iti spune ca ai semnal GPS suficient cat sa se faca o localizare, dar aplicatia pe care o folosesti pentru navigatie inca asteapta....as tinde sa cred ca problema e la aplicatia de navigatie.

Client Orange

L-am folosit în concediu (hărți descercărcate off-line) și n-am avut probleme de navigație, chiar dacă semnalul telefonic era 0 și schimbări dese de traseu.

Dacă vrei să faci probe, aplicația se chemă Petal Maps (concurența Hărților Google de pe telefoanele... fără google. 

@arsradu: Nu în toate este un "bug", însă unele funcții nu funcționează fără date mobile. Un punct plimbăreț pe o hartă, fără traseu, indicații de direcție, timp, distanță... pentru mine nu este suficient. Pentru că asta oferă GMaps fără date active, la utilizare pietonală. Cum menționam, pentru auto, e mai ok waze: mi se pare mai real time, chiar dacă utilizează date mobile. 

Nu toate, dar ala era cu siguranta un bug. Pentru ca, cu localizare ok ca si sateliti, si fara recunoasterea pozitiei pe harta (sau nu)....nu prea te poti duce niciunde. :))

Ideea e asa: fara harta (offline sau online), esti doar un punct in spatiu. Pentru ca atat face GPS-ul. Cu harta descarcata (offline) sau descarcata in timp real (online) este acelasi punct, localizat in acelasi fel, dar pe o harta, astfel incat sa ai niste repere din viata reala.

Google Maps pe pietonal este un punct pe o harta. Deci GPS-ul merge, harta este, dar pentru un motiv anume...nu face si configurare traseu. Din punctul meu de vedere, e un feature lipsa, si nu stiu de ce nu l-au implementat deja.

Client Orange