anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme cu viteza si semnalul Yoxo

S_
Junior
Salutare,
Am activat un abonament Yoxo in vederea portării unui numar, portare online; totul a decurs bine numai ca am probleme cu semnalul si cu viteza internetului, am crezut ca abonamentele Yoxo sunt cumva limitate dar am citit si nu ar trebui sa fie. La semnal am 2 -3 liniute si la viteza intre 2 - 15 Mbs, doar de 2 ori am avut 30 Mbs. Am trimis mesaj si din aplicatia Yoxo dar nu raspunde nimeni, suport zero.
O fi Sim-ul defect sau asa functioneaza Yoxo?
14 Răspunsuri 14

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! E bine că ai scris aici, pentru că probabil vei primi suport de la reprezentanți Orange. E un pic mai complicat cu Yoxo, pentru că nu e la fel ca la celelalte abonamente. Succes!

Miha_Z
#StarMember
Buna, poti incerca si o schimbare de SIM sa vezi cum va functiona ulterior. Daca problema persista, fa o sesizare la ei. Din pacate eu am doar abonamente si nu am cum sa-ti ofer mai multe informatii despre semnalul si viteza de internet la Yoxo. E bine ca macar e un serviciu la care poti renunta oricand daca nu esti multumit de el.

teacher_
#StarMember
Salut! Depinde foarte mult și zona in care ești. Doar la cartela cu yoxo este aceasta problema la semnal, sau este generala?

delfinas
#StarMember
Înainte să treci la Yoxo, aveai aceeași problema cu semnalul in acea zonă? Ai incercat cu alt telefon sau alta cartela SIM?

Vrajitoarea
Cunoscător
Mai are cineva din familie abonament sau cartela la Orange? Semnalul e la fel sau difera?

S_
Junior
Testele de viteza le-am facut in diferite locatii din București (outdoor), sim-ul il am de 2 zile, telefonul e ok, functioneaza bine cu abonament si cartela Vodafone, e prima cartela Orange, sper sa se rezolve, maine ar trebui sa se efectueze si portarea

FaraUnID
Campion certificat
"Am activat un abonament Yoxo in vederea portării unui numar" - Sa inteleg ca numarul in cauza nu a fost portat efectiv? Acel Yoxo pe ce numar de telefon functioneaza? In mod normal, pana la portarea efectiva, primesti un SIM cu numar provizoriu si dupa ca portarea s-a efectuat cu succes numarul care intetioneaza a fi portat intra in retea. Cat priveste mesajele de asistenta trimise aplicatia Yoxo....... din spusele celor sau experimentat aceasta metoda "inovatoare pe acest segment" raspunsurile retelei #1 vin dupa vreo 3 zile si sunt antedatate astfel incat sa para ca ti-au raspuns in acceasi zi.

Anca07
#StarMember
Buna S, Regasesti un topic asemanator cu ce te intereseaza pe tine, si aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2353835-viteze-internet-abonamentele-yoxo Daca reusesti sa iei legatura cu un consultant, sa vii sa ne spui ce ai rezolvat. Mult succes!

S_
Junior
@FaraunId Numarul primit este temporar, folosit până la finalizarea portării. Multumesc @Anca07

FaraUnID
Campion certificat
Daca este un SIM cu numar temporar, nu-ti mai bate capul. Este posibil ca aceste SIM-uri sa fie pe principiul "support" , pe o retea cu administrare dedicata si sa aiba unele limitari, chiar daca nu va recunoaste nimeni aceste aspecte.

FLo1
#StarMember
@S: Posibile restricții până la finalizarea procesului de portare ar exista. Însă nu sunt restricții de viteză indiferent că se cheamă Prepay,Yoxo sau abonament standard. Singura diferență care le deosebște este prin valoare și resurse.

Pancetta
Angajat Orange
salut. am mai vazut astfel de observatii si experiente si in Google Play, de exemplu. Si am patit-o si eu imediat dupa ce am activat un numar YOXO anul trecut. La mine, insa, s-a rezolvat cu un restart al telefonului. In mod normal, n-ar trebui sa existe nicio diferenta intre viteza pe care o ai pe cartela prepay si cea de pe YOXO (ca e numar temporar sau portat efectiv). Cum au spus si ceilalti pana acum, incearca si cu SIM in alt telefon, da-i drumul liber pe YouTube si vezi care e rezultatul :). Numai bine.

S_
Junior
In sfârșit mi-au raspuns cei de la Yoxo messenger, au spus ca " Rezultatul obtinut este in parametri, viteza minima garantata in reteaua 4G fiind de 1.5Mbps (download). Calitatea semnalului este influentata de mai multi factori precum vegetatia, cladirile din zona, numarul de utilizatori simultan, structura cladirii in care te afle si nu se poate garanta calitatea semnalului in orice conditii. "

tratto
Începător
Salutare! Probleme cu viteza retelei sunt! Eu imi desfasor activitatea la baza turnului de control Henri Coanda Otopeni si viteza de download este 1,78 Mbps Mentionez ca am abonament 5G , si in aceasta locatie am acoperire 5G. Am dezactivat reteaua 5G din telefon, am lasat 4G, am rulat speed test by Ookla si rezultatul a fost acelasi.Am testat reteaua cu alte terminale ale altor colegi (androis: IOS) iar rezultatul a fost acelasi! Vodafone DIGI Impecabil. Dupa terminarea contractului am sa aleg un alt operator.....