la 11-02-2023 06:28 AM - editat ultima oară la 11-02-2023 08:41 AM de DanielaH
Salut, mai întâmpină cineva problema cu logarea în contul Yoxo? Îmi apare tot timpul date de identificare incorecte, am crezut ca am greșit parola, am resetat-o, ma loghez în contul de Orange și când revin cu aceleași date pe Yoxo, nu-s corecte. Am și dezinstalat și instalat aplicația și tot nimic.
la 11-02-2023 06:46 AM
Salutare!
Din păcate, sunt destule topicuri cu aceeași temă pe aici, prin Comunitate și văd că rezolvarea este să se ia legătura cu suportul cumva. La Yoxo este problemă și de luat legătura cu ei, dacă nu poți intra în aplicație. Ai detalii aici:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187
Eventual să le trimiți un email la adresa serviciul.clienti@orange.ro sau să-i suni la 300 sau 0374300300, de pe un alt număr.
Baftă!
la 11-02-2023 08:20 AM
@farcaspetrisor: Bun venit în Comunitate. Posibilă eroare de moment. Încearcă mai târziu să te loghezi și să vezi dacă persistă eroarea. Revino cu informații pe acest topic.Numai bine.
la 13-02-2023 09:06 AM
@farcaspetrisor, s-a rezolvat situația? Ai reușit să te loghezi în cont?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor