la 02-01-2023 03:44 PM - editat ultima oară la 09-01-2023 11:44 AM de DanielaH
Mi am schimbat telefonul si nu pot activa eSim ul, ce pot face sau cum il pot activa?
la 02-01-2023 03:46 PM
Încearcă din My Orange sa urmezi pașii pentru esim.
la 02-01-2023 03:49 PM
Salutare!
Ai detalii aici:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-solicita-trecerea-la-esim-din-contul-meu-my-orange-15328
Baftă!
02-01-2023 03:50 PM - editat 02-01-2023 04:05 PM
Ciuperci, bun venit in Comunitate!!!
Ce eroare primești? Intri într-o buclă când comanzi codul QR pe numărul tău? Se pare că e o eroare a sistemului zilele astea. Daca poți, mergi la un Orange Shop. Aici mai e un topic asemănător.
Ai aplicat toți pașii de aici?
Fii atent că: " pentru activarea cu eSIM, va trebui să urmezi pașii indicați în aplicația YOXO, iar acesta se va instala automat. În cazul în care instalarea automată eșuează, vei putea instala manual eSIM-ul urmând instrucțiunile din aplicație; poți instala eSIM (pentru același număr YOXO) de cel mult 3 ori într-un interval de 12 luni după care vei fi direcționat automat către activarea unui SIM clasic în momentul în care aceste instalări au fost folosite."
la 09-01-2023 11:45 AM
@C1UP3RCA, ai reușit să activezi profilul eSIM?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor