04-05-2023 12:23 PM - editat 04-05-2023 12:55 PM
Buna ziua!
Astazi la ora 9:30 dimineata am primit notificarea ca numarul meu a fost portat pe platforma YOXO (am plecat de la DIGI).
De atunci nu mai pot primi nici un SMS (este Iphone 12 pro) si nu reusesc tot de atunci nici sa ma loghez la munca pentru ca am nevoie de un cod de verificare pe care-l primesc pe propriul telefon. Ce pot face? ma chinui cu chatul de atunci si nu raspunde nimeni. Am nevoie urgenta de ajutor avand in vedere ca este vorba de jobul meu.
Multumesc.
la 04-05-2023 12:30 PM
Alexandru, bun venit in Comunitate!!!
Nu ai primit cumva un numar provizoriu pana se definitiveaza portarea?
Poate ca procesul de portare a inceput, dar tu inca esti blocat intre retele sau Digi inca nu ti-a "dat drumul" de tot.
la 04-05-2023 12:32 PM
Am primit numarul temporar, dar intre timp acesta a fost sters, portarea a fost programata inca de saptamana trecuta pentru a fi efectuata astazi. Eu figurez in aplicatia YOXO cu numarul meu personal, care a fost azi dimineata portat.
la 04-05-2023 12:34 PM
Nu sunt actualizate niste rute inca...
la 04-05-2023 12:36 PM
Sa inteleg ca nu exista o alta varianta inafara de cea de a astepta?
la 04-05-2023 12:41 PM
Eventual sa suni la Digi, sa-ti actualizeze contul de acolo, sa nu mai fi "agatat" acolo.
la 04-05-2023 12:45 PM
Cautand pe internet am citit de asemenea ca nu se pot trimite/primi mesaje de la numere scurte, este adevarata aceasta informatie?
04-05-2023 01:09 PM - editat 04-05-2023 01:17 PM
Nu stiu despre primire, dar pentru timitere, ai nevoie de o extraoptiune pentru numere "speciale".
Mai multe informatii aici.
In ceea ce priveste problema ta, consider ca trecerea la Yoxo a fost o greseala. Daca voiai ceva mai ieftin si fara batai de cap, Prepay era varianta, nu Yoxo. De ce? Din cauza tuturor minusurilor pe care incepi sa le observi si tu acum. Pentru orice chestie, ai nevoie de optiune separata. Suportul este chat only. Si cand sunt probleme generale...iti urez succes sa dai de cineva. Sau, daca esti rabdator din fire, iti iei o punga de popcorn si un film, pentru ca vei avea de asteptat.
la 04-05-2023 01:12 PM
Multumesc de raspuns, fix acum vreau sa ma urc in masina si sa ma duc la orange sa-mi portez pe o cartela prepay ca sa stiu ca e totul mai usor 🙂
04-05-2023 01:20 PM - editat 04-05-2023 01:28 PM
Vezi doar sa te uiți să fie portare la prepay Orange Romania S.A., NU Orange Romania Communications. S-a mai intamplat ca unii clienti sa fie preluati de Orange Romania Communications (fostul Telekom Fix). Si daca ar fi acelasi lucru, n-as avea nicio problema. Dar nu e.
Deci, mare atentie si la asta. 🙂
Ah, si vezi sa nu te "incalte" consultantul cu un abonament Orange, pe motiv ca "nu se poate face decat cu trecerea pe abonament". Te asigur ca se poate! Nu exista conditionari de genul asta! E doar o incercare de a-si face target-ul de abonamente! Deci, din nou, ai grija ce semnezi.
Te asteptam cu vesti bune!
la 04-05-2023 01:25 PM
Si la prepay ai pb cu trimiterea mesajelor la numere scurte. Iti trebuie credit separat optiune.
la 04-05-2023 01:41 PM
Da, se prea poate. Nu pot sa zic ca folosesc foarte des partea asta. In general, ca si Alex, primesc mesaje de la numere scurte (coduri de autentificare, etc), nu si trimit. Dar da, ultima data cand am incercat, imi amintesc ca taxarea era la tarif normal pentru SMS, adica nu consuma din resursele incluse in extraoptiune.
Oricum, pe langa asta, macar poti sa te duci intr-un Orange Shop cand ai o problema. Ai chat-ul Djingo, ai suport la 300 (chiar daca doar 2 apeluri/luna gratuit). Mie unul mi se pare mult mai ok decat Yoxo. Cel putin din punctul asta de vedere.
la 09-05-2023 09:56 AM
Alexandru, s-a rezolvat situația cu SMS-urile?
la 09-05-2023 10:01 AM
Buna ziua!
S-a rezolvat dupa ce m-am portat la orange. 🙂
Va multumesc tuturor pentru ajutor si sfaturi!
la 09-05-2023 10:03 AM
Mulțumim și noi pentru confirmare. Te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor