04-05-2023 12:23 PM - editat 04-05-2023 12:55 PM
Buna ziua!
Astazi la ora 9:30 dimineata am primit notificarea ca numarul meu a fost portat pe platforma YOXO (am plecat de la DIGI).
De atunci nu mai pot primi nici un SMS (este Iphone 12 pro) si nu reusesc tot de atunci nici sa ma loghez la munca pentru ca am nevoie de un cod de verificare pe care-l primesc pe propriul telefon. Ce pot face? ma chinui cu chatul de atunci si nu raspunde nimeni. Am nevoie urgenta de ajutor avand in vedere ca este vorba de jobul meu.
Multumesc.
la 18-09-2023 08:57 AM
aceeasi problema am si eu cu primitul de sms scurte, am scris pe chat , astept de peste 5zile o solutie, cateva sms scurte imi ajung dar multe nu vin, de la contul de mcafee nu primesc deloc, de la scaleway, blizzard gaming, etc , daca nu se rezolva problema cat am luna gratis trec direct la orange prepaid , chiar nu mai am rabdare
la 18-09-2023 12:07 PM
Salut, @georgeionescu20 ! Bine ai venit în Comunitate! S-a rezolvat situația cu numerele scurte? Ai reușit să iei legătura cu colegii din departamentul YOXO?
la 18-09-2023 12:52 PM
salut GeorgianaD, am reusit sa vorbesc pe chat yoxo dar problema nu este rezolvata. cat mai dureaza oare ?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor