anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Portare Yoxo - Digi - Vodafone - Yoxo

Ragu
Junior

Pana pe 15 septembrie am avut Yoxo. Am hotarat sa trec la cei de la Digi. Mi s-au parut preturile mai bune. Insa dupa o saptamana m-am convins ca nu asta conteaza. Semnalul si serviciile lor sunt inca deficitare. Acum o saptamana am decis sa trec la Vodafone. Doar asa am putut vedea daca ofertele lor Flex sunt competitive. Insa sunt mai scumpe decat cele de la Yoxo. Inca de cand eram la Digi, am dorit sa trec iar la Yoxo. Am redescarcat aplicatia, am introdus datele mele de cont, am optat pentru pastrarea numarului, insa nu am primit codul de confirmare a numarului. De trei saptamani incerc sa rezolv problema cu cei de la Yoxo messenger. Cel mai recent mesaj este ca in sistemul lor apar ca fiind inca la Orange, dar si la Vodafone, ca portarea la Vodafone nu este deplina sau asa ceva.

S-a mai confruntat cineva cu o astfel de problema? Neprimirea smsului cu codul de confirmare?

6 Răspunsuri 6

Pololica
Maestru

Cand s-a incheiat ultima portare? Poate mai fugurezi ca fiind "in portare" agatat pe undeva si asta ar fi motivul pentru care nu poti sa te intorci.

Ultima portare s-a terminat pe 18 octombrie.

Teoretic n-ar trebui sa mai ai probleme, dar poate inca esti prins pana se fac si "Actele". Stiu ca eliberarea din sistemul informatic se face ultima (numarul pleaca, si se mai pastreaza activ codul de client pana in ziua facturarii pentru eventualele costuri suplimentare).

Nu stiu cum e procedura pentru cartelele prepaid.

DanielaH
Moderator

@Ragu, s-a rezolvat situația? Ți-am trimis și noi un mesaj privat în care te rugam să ne oferi mai multe detalii și așteptăm răspunsul rău.

Nu, nu s-a rezolvat. Mi s-a sugerat sa portez la orange. Ceea ce am si facut. Astept marti sa se termine procesul pt a vedea daca pot face apoi migrarea la yoxo.

In sfarsit, astazi dupa ce m-am portat inapoi la Orange, am reusit sa trec numarul pe Yoxo.