18-07-2025 07:52 AM - editat 18-07-2025 07:52 AM
Buna!
Am avut un numar in reteaua Yoxo, l-am blocat de doua ori si nu l-am putut reactiva. Am decis sa il portez in Vodafone prepay si acum doresc sa revin cu el pe Yoxo insa nu mai primesc codul pin necesar in procesul de activare. Am incercat de 3 zile si nu primesc acel cod pin.
Cum pot rezolva aceasta situatie?
Multumesc!
18-07-2025 08:51 AM - editat 18-07-2025 08:53 AM
la 18-07-2025 11:30 AM
Sunt indeplinite toate conditiile, doar ca nu primesc acel mesaj cu codul pin.
la 18-07-2025 11:41 AM
Ne poți trimite în mesaj privat adresa de e-mail și numărul de telefon cu care încerci să faci portarea? Vom ruga și noi colegii să verifice.
la 19-07-2025 09:54 AM
Am trimis! Mulțumesc pentru disponibilitate!
la 24-07-2025 01:02 PM
@Dicanho, care mai este situația? Ai mai încercat? Ai primit codul?
la 24-07-2025 07:38 PM
Da, am reușit pana la urma. Mulțumesc frumos pentru ajutor implicare!
la 25-07-2025 08:37 AM
Mă bucur că s-a rezolvat. Mulțumim pentru confirmare și te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor