la 29-07-2025 05:38 PM - editat ultima oară la 04-08-2025 08:40 AM de DanielaH
Am platit abonamentul,mi-au fost retrasi automat banii de pe card,si imediat am primit mesaj,ca plata a esuat,si sant in perioada de gratie,insa banii au fost luati...Am accesat sectiunea de Help,si am fost directionat pe link yoxo,am mai efectuat odata plata,si am ramas pietdut de plata de doua ori a abonamentului...la Mesaje,nu raspunde nimeni, si eu ma uit in sus,ca la romani...Bataie de joc...ati patit asa ceva?
la 29-07-2025 06:00 PM
Salutare!
Si eu am intampinat situatia asta in urma cu vreo doi ani, cand a fost o problema.
S-a rezolvat cu ajutorul celor de la help.
Poti incerca sa schimbi cardul folosit si sa vezi daca face la fel?
Banii ti-i recuperezi, doar ca poate dura pana la 30 de zile pana se deblocheaza.
la 29-07-2025 06:25 PM
Plata pe site(a doua),am facut-o cu alt card....si am patit la fel...doar contul este comun la ambele carduri.
la 29-07-2025 10:52 PM
Fix asa am pățit si eu, doar ca eu am plătit de șapte ori apăsând pe butonul ,,încearcă din nou" de ...șapte ori, si sunt curios când o sa fiu contactat de către un operator
la 29-07-2025 11:58 PM
Salutare!
Eu aveam plata automata pe 28 iulie si aceasta sa efectuat fara probleme. Poate azi sistemul avea probleme. Daca ati contactat cei de la YOXO prin mesageria din app, aveti putina rabdare. In trecut am avut si eu astfel de probleme, dar sa rezolvat si am primit si bani inapoi.
la 30-07-2025 08:50 AM
Mulțumim pentru sesizare!
Situația este cunoscută și colegii nostri lucrează la remedierea ei cât mai curând posibil. Ne pare rău și vă mulțumim pentru înțelegere.
la 30-07-2025 09:08 AM
Pai bine,este o problema ,dar de ce sa sufar eu pentru aceste erori ?De ieri de la ora 14,nu a raspuns inca nimeni pe mesaje in aplicatie,si situatia este aceeasi,fugurez inca cu ,,factura neplatita".
la 30-07-2025 09:13 AM
S-a rezolvat,in sfarsit..!!😉
la 01-08-2025 06:52 PM
Da,este in regula,specificasem anterior ca s-a rezolvat👍👍
la 30-07-2025 09:35 AM
La mine încă persista problema
la 30-07-2025 01:48 PM
Problema remediata, aștept sa mi se returneze sumele achitate aiurea
la 30-07-2025 02:27 PM
Daca au ajuns la Orange, vor fi returnate in maxim 3-5 zile.
Daca banii nu au ajuns la Orange, in functie de banca, poate dura pana la 30 de zile pana la deblocare.
Ce se intampla, de fapt? Cand faci o plata, banca blocheaza suma pentru comerciantul respectiv, iar comerciantul are pana la 6 luni (daca tin bine minte) sa o debiteze efectiv. In mod normal, daca dupa 30 de zile comerciantul nu "trage" suma, banca o deblocheaza automat pentru ca sansele sa vina comerciantul si sa ia banii dupa termenul asta sunt foarte mici.
Daca a fost o eroare, iar suma a fost blocata insa Orange nu poate face revert la tranzactie (ori nu o vede in sistem, ori a facut deja dar banca nu o proceseaza corect), va dura.
Banii sigur ti-i iei inapoi, insa inarmeaza-te cu rabdare...
la 30-07-2025 01:37 PM
@DanielaH daca tot exista exista sectiune cu notificari in aplicatie, ar fi de mare ajutor, daca echipa YOXO ar trimite notificari in astfel de cazuri (se stie de existenta unor probleme), ca clienti sa nu plateasca factura sau sa cumpere optiuni degeaba in acest timp (pana cand se remediaza problemele).
Doar o idee, pentru imbunatatirea aplicatiei si a serviciilor YOXO. 🙂
la 01-08-2025 04:17 PM
@Jirokan, s-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor