anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Numere de telefon de suport la YOXO doar cu TAXA?!

Andrei47
Începător

Imi poate explica cineva de ce Orange are doar numere de telefon de suport cu TAXA de 0.05E/min?
E legal in primul rand?

34 Răspunsuri 34

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Cred că te referi la clienții prepay, care efectuează mai mult de 2 apeluri lunar , care sunt gratuite, după cum spune mai jos:

Pentru clienții PrePay:

  • sunt gratuite primele 2 apeluri efectuate într- un interval de 30 de zile. Începând cu al 3-lea apel din acest interval, transferul către un consultant va fi taxat cu 0.05 euro credit/minut.
  • Program operatori : luni – vineri 08:00 – 20:00 ; sâmbătă – duminică și sărbători legale 09:00 – 18:00 

O explicație , după părerea mea, ar putea fi că ai la îndemână și alte soluții gen Chat Djingo, secțiunea Contact, etc și nu vor să se suprasolicite call center-ul.

Mai multe detalii ai aici .

Din păcate, asta este politica lor!

Am abonament YOXO de 9 ron si de la primul apel la 300 sau 0374300300 sau 0219890 imi raspunde robotul care imi spune ca sunt sarac si nu am suficient credit ca sa pot apela la suport Orange si ca sa alimentez contul si apoi o sa-mi raspunda cineva, pe BANI, ca la numerele alea cu 8989...
In plus daca am dat numarul de telefon ca sa fiu sunat pentru un abonament nou, m-a sunat cineva in 20 de minute! Dar cand i-am spus ca as vrea sa primesc o oferta de prelungire a altui abonament m-a trimis la plimbare. Apoi am bagat din nou numarul ca sa fiu sunat si nu m-a mai sunat nimeni!
Cat despre asistenul virtual sau contactul online, cum ar putea o persoana in varsta care are telefon cu butoane sa contacteze Orange prin asistentul virtual sau prin mesaj?

In cazul Yoxo sunt alte reguli.

O persoană în vârstă cu un telefon ce nu permite instalarea aplicației nu va putea achiziționa un abonament yoxo.

Yoxo este un abonament digital și necesită instalarea aplicației și deținerea unui card bancar.

Va trebui să încarci cu credit sau sa treci la un abonament Orange daca nu ești mulțumit de modul de comunicare prin chat yoxo actual.

Si eu daca vreau sa cer suport pentru alt abonament Orange, cum fac?

1.Suni de pe abonamentul Orange respectiv.

2. Suni dintr-o altă rețea (apel cu tarif normal).

3. Achiziționezi opțiunea 5 euro credit yoxo și poți suna la 300.

 

 

Deci solutia ar fi sa-mi fac abonament in alta retea, ca sa nu ma taxeze Orange pentru tupeul de a avea nevoie de suport? Interesant.

Andrei te contrazici singur.

Daca ai un abonament Orange, atunci suni de pe acel număr de abonament.

Nu chiar. Abonamentul Orange este pe un telefon cu butoane si nu este in posesia mea. Iar eu am un abonament YOXO, de pe care pot sa sun doar daca mai platesc inca 5E.

Daca ești titularul abonamentului, poți contacta Orange prin chat din aplicația my orange sau de pe un PC/laptop/tableta folosind un browser.

https://www.orange.ro/contact/ 

1000001669.jpg

Buna Andrei!
Nu, solutia nu e abonament in alta retea pentru ca, cum a spus si Mihai mai sus, daca suni din alta retea esti tarifat. Poti suna gratuit daca suni de pe nr de orange(abonament) de cate ori vrei pe luna sau de pe nr de orange(prepay) de 2 ori pe luna. Daca tu instrainezi cum ai specificat nr tau de orange altcuiva si vrei sa apelezi de pe un nr din alta retea atunci ori iti asumi costul, ori esti liber sa nu mai ramai in companie. O persoana nemultumita de servicii pleaca. Dar daca tu in continuare ramai inseamna ca iti asumi termenii si conditiile companiei. O zi buna!

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

La Yoxo , totul se bazează pe interacțiune digitală, lucru ce nu poate fi la îndemâna oricui.

Din păcate, acolo e vorba de comunicare doar prin chatul aplicației ( în principal), lucru ce trebuie cunoscut de la început.

Pe langa faptul ca chat-ul aplicatiei e destul de greoi, mai e si varianta cand nu functioneaza tocmai datele si ai nevoie de suport! In plus, e foarte posibil sa ai mai multe numere de telefon si aplicatia sa fie instalata doar pe unul din telefoane. Sau ai nevoie de suport pentru alt abonament, de la Orange  de exemplu., cum e cazul meu de acum.

MihaiC99
Cunoscător

Salut,

Este politica lor de a determina clienții să treacă la abonamente.

Accesul la serviciul clienți trebuie sa fie gratuit.

Din propria experiență am observat că clienții ce dețin abonament sunt tratați cu prioritate.

Buna Mihai!

Tratati cu prioritate sunt clientii care au cei 7 ani de acasa si nu urla sau injura cand apeleaza la serv clienti. Crede-ma pe cuvant ca stiu din experienta. Si daca esti prepay ai aceeasi prioritate si de asemena exista si pentru clientii YOXO asistenta telefonica. O zi buna!