la 10-09-2024 02:25 PM
"We don’t support delivering messages to your provider at this time. Try a number from a different provider." Mesaj de la google cand doresc verificarea numarului de telefon. Abonamentul este Yoxo 60 GB 4G+. Imi trebuie o extra-optiune sau este doar o problema temporara ?
la 08-05-2025 01:07 PM
Salut tuturor!
În urma testelor și verificărilor facute de colegii nostri, aceștia au concluzionat că nu există nicio restricție pentru niciun client Orange la primirea acestor SMS-uri, trimiterea lor fiind exclusiv în gestiunea furnizorului serviciului respectiv.
Orange România nu controlează modul în care diverși furnizori de servicii terți trimit aceste tipuri de SMS, astfel încât recomandarea noastra este să apelați la echipele de suport ale acelui furnizor de fiecare dată când primiți astfel de erori.
În urma verificărilor efectuate s-a observat că OTP-urile s-au trimis pe câteva numere de test, însă comportamentul este total aleatoriu. Există deschisă o discuție pe acest subiect cu toate părțile implicate și ne dorim să găsim o soluție cât mai rapid.
Atașăm și o captură dintr-un test făcut astăzi de colegi.
la 03-02-2025 11:03 PM
Pentru a funcționa, trebuie mai întâi să introduci numărul ca metoda de recuperare a contului.
la 08-05-2025 01:07 PM
Salut tuturor!
În urma testelor și verificărilor facute de colegii nostri, aceștia au concluzionat că nu există nicio restricție pentru niciun client Orange la primirea acestor SMS-uri, trimiterea lor fiind exclusiv în gestiunea furnizorului serviciului respectiv.
Orange România nu controlează modul în care diverși furnizori de servicii terți trimit aceste tipuri de SMS, astfel încât recomandarea noastra este să apelați la echipele de suport ale acelui furnizor de fiecare dată când primiți astfel de erori.
În urma verificărilor efectuate s-a observat că OTP-urile s-au trimis pe câteva numere de test, însă comportamentul este total aleatoriu. Există deschisă o discuție pe acest subiect cu toate părțile implicate și ne dorim să găsim o soluție cât mai rapid.
Atașăm și o captură dintr-un test făcut astăzi de colegi.
la 08-05-2025 02:21 PM
Mulțumesc mult pentru răspuns!
Dacă aș fi știut că acest subiect este încă activ, aș fi făcut o captură de ecran.
Chiar ieri mi-am creat un nou cont Google și am încercat să-l verific cu un număr de Orange.
Însă am primit mesajul „Nu se poate trimite un mesaj către acest număr”.
Chiar nu știu care e problema.
Google mi-a oferit opțiunea de verificare prin cod QR și am făcut-o. În felul acesta, numărul a fost asociat cu contul.
la 12-12-2025 02:56 PM
Bună ziua. La data de 12.12.2025, problema persistă și afectează mare parte a utilizatorilor Orange. Mă aștept ca un furnizor mare cum este Orange să ia atitudine și să contacteze Google la un alt nivel decât putem noi să o facem, utilizatorii de rând.
Eroarea apare atât la crearea de conturi noi cât și la o reautentificare, indiferent dacă numărul de telefon este sau nu înregistrat în Account Security.
Dacă nu ar fi fost înregistrat în cont de la bun început, eroarea ar fi fost alta.
Am atașat o captură de ecran cu eroarea, mai actuală ca oricând.
Vă mulțumim și așteptăm un răspuns cât mai constructiv cât mai repede.
la 12-12-2025 03:12 PM
Salut @SebastianStancu,
Poți sa atașezi si o captura de ecran cu toata fereastra de la browser, ma interesează link-ul din pagina ce forma are si ce regiunea iți apare pentru serviciul Google. Mulțumesc!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor