la 27-01-2024 01:41 PM - editat ultima oară la 27-01-2024 03:06 PM de DanielaH
Nu ma pot loga pe aplicatia mobila yoxo nici dupa ce am resetat parola , nici dupa ce am dezintalat si instalat aplicatia . Am alcatuit parola conform indicatiilor primite , nu ca cea veche nu era buna dar tot imi zice: "date autentificare incorecte". Pe orange cu aceiasi parola ma pot loga fara probleme.
27-01-2024 01:46 PM - editat 27-01-2024 01:48 PM
Salutare!
Poate te ajută informațiile de aici:
https://www.yoxo.ro/help/de-ce-nu-ma-pot-loga-in-aplicatia-yoxo/
Ai încercat și o dezinstalare/ reinstalare a aplicație?
Încercă și revino dacă nu funcționează!
Din păcate, văd că mai sunt topicuri în care se reclamă aceleași probleme.
Eventual, poți să le scrii din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Baftă!
la 27-01-2024 01:50 PM
Salut ! Da dar fara nici un rezultat.
la 27-01-2024 02:54 PM
Adică le-ai scris si e fără niciun rezultat?
la 27-01-2024 02:03 PM
Salut
Cel mai bine intri in contact cu serviciul clienți.
https://www.yoxo.ro/help/cum-pot-sa-intru-in-contact-cu-un-operator-pentru-asistenta-yoxo/
Astfel de erori apar frecvent în ultimul timp.
Mult succes.
la 27-01-2024 02:07 PM
Salut ! Ca sa iau legatura cu un operator trebuie sa fiu logat in aplicatie dar tocmai asta e problema , nu ma pot loga in aplicatie.
27-01-2024 02:09 PM - editat 27-01-2024 02:25 PM
Suni la numărul de telefon 300 sau 0374.300.300
Uneori serverele sunt încărcate și informațiile nu se actualizează instant poți încerca logarea sau relua procesul de resetare parola cont peste câteva ore.
la 27-01-2024 02:47 PM
Multumesc , de ieri tot incerc .
la 27-01-2024 03:25 PM
Posibil sa fie un bug. Ar fi interesant de vazut daca alti utilizatori Yoxo au aceeasi problema.
la 28-01-2024 09:06 AM
Salut, @gabriel105 ! Bine ai venit în Comunitate!
Vrem să verificăm și noi situația descrisă și pentru asta, te rugăm, să ne trimiți printr-un mesaj privat adresa de e-mail pe care o folosești pentru a te loga în contul YOXO.
la 28-01-2024 01:41 PM
Mai nou am facut alt cont pe yoxo cu alta adresa de mail si functioneaza . Cand vreau sa ma loghez cu adresa de mail cu care este asociat numarul de telefon imi zice ca sunt date incorecte .
la 30-01-2024 01:10 PM
Salut, @gabriel105 ! Ai reușit să te loghezi în aplicația YOXO?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor