la 28-01-2023 11:32 AM - editat ultima oară la 30-01-2023 10:00 AM de DanielaH
Buna ziua! Mi.am achiziționat iPhone, și nu îmi funcționează aplicația YOXO. Am descărcat.o, mi.am băgat datele și m.am logat, doar ca nu îmi intra in meniul principal unde îmi apare cât trafic de date mai am și așa mai departe
la 28-01-2023 07:46 PM
@Nicu20: Bun venit în Comunitatea Orange. Să înțeleg că ai efectuat (ales) inclusiv opțiunea cu care să încarci contul sau doar ai creat contul și atât? Cardul bancar a fost adăugat cu succes în aplicație? Revino cu detalii, eventual cu un screenshot cu date personale șterse.
la 30-01-2023 10:01 AM
@Nicu20, te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii, dacă situația mai este de actualitate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor