anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu îmi funcționează aplicația YOXO

Nicu20
Începător

Buna ziua! Mi.am achiziționat iPhone, și nu îmi funcționează aplicația YOXO. Am descărcat.o, mi.am băgat datele și m.am logat, doar ca nu îmi intra in meniul principal unde îmi apare cât trafic de date mai am și așa mai departe

2 Răspunsuri 2

FLo1
#StarMember

@Nicu20: Bun venit în Comunitatea Orange. Să înțeleg că ai efectuat (ales) inclusiv opțiunea cu care să încarci contul sau doar ai creat contul și atât? Cardul bancar a fost adăugat cu succes în aplicație? Revino cu detalii, eventual cu un screenshot cu date personale șterse. 

DanielaH
Moderator

@Nicu20, te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii, dacă situația mai este de actualitate.