la 19-05-2025 11:21 AM - editat ultima oară la 19-05-2025 11:24 AM de DanielaH
Buna tuturor,
sunt la al 2-lea ab la yoxo si vreau sa il fac pe al 3-lea dar intampin problema la introducerea seriei sim ,actual pe vodafone , care din pacate nu este 19 cifre asa cum se cere ci din 12 ,si evident nu ma lasa sa trec mai departe . Cum proceez aici? AI-ul de la vodafone este useless .....
Merci!
19-05-2025 11:32 AM - editat 19-05-2025 11:39 AM
Salut,
Codul seriei SIM îl poți găsi și în aplicația my Vodafone sau fizic pe SIM. La mine in my Vodafone apare din 19 cifre.
In caz contrar va trebui sa contactezi un operator uman sau sa vizitezi un magazin Vodafone.
https://www.vodafone.ro/asistenta/modalitati-de-contact/contact-telefonic
la 19-05-2025 01:53 PM
Salutare!
Poti vizualiza seria cartelei in telefon? Ar trebui sa fie disponibila in Setari->Despre (about)->Stare (status)->Stare cartela (sim status).
la 20-05-2025 11:51 AM
la 20-05-2025 12:41 PM
Din păcate, această soluție nu funcționează pe toate dispozitivele, în special pe cele cu versiuni mai recente de Android.
la 20-05-2025 12:56 PM
salut. seria cartelei ar trebui sa inceapa cu 8940 indiferent de operator, urmata de 2 cifre care difera de la un operator la altul- in cazul Vodafone este 01. Ar trebui , asadar, sa introduci 894001 urmat de seria de pe spatele cartelei. O alta optiune ar fi sa mergi intr-un magazin Vodafone sau sa iei legatura cu ei printr-una din modalitatile sugerate pana acum ca sa afli seria SIM-ului.
la 22-05-2025 01:16 PM
@CatalinGeorge, s-a rezolvat situația cu seria SIM-ului?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor