anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Intampin problema la introducerea seriei sim

CatalinGeorge
Începător

Buna tuturor,

sunt la al 2-lea ab la yoxo si vreau sa il fac pe al 3-lea dar intampin problema la introducerea seriei sim ,actual pe vodafone , care din pacate nu este 19 cifre asa cum se cere ci din 12 ,si evident nu ma lasa sa trec mai departe . Cum proceez aici? AI-ul de la vodafone este useless .....

 

Merci!

6 Răspunsuri 6

MihaiC99
Campion

Salut,

Codul seriei SIM îl poți găsi și în aplicația my Vodafone sau fizic pe SIM. La mine in my Vodafone apare din 19 cifre.

In caz contrar va trebui sa contactezi un operator uman sau sa vizitezi un magazin Vodafone.

https://www.vodafone.ro/asistenta/modalitati-de-contact/contact-telefonic 

 

Pololică
#StarMember

Salutare!

Poti vizualiza seria cartelei in telefon? Ar trebui sa fie disponibila in Setari->Despre (about)->Stare (status)->Stare cartela (sim status).

Dani14
Junior

Am întâmpinat și eu, seria o găsiți la setările telefonului 

Din păcate, această soluție nu funcționează pe toate dispozitivele, în special pe cele cu versiuni mai recente de Android.

Pancetta
Angajat Orange

salut. seria cartelei ar trebui sa inceapa cu 8940 indiferent de operator, urmata de 2 cifre care difera de la un operator la altul- in cazul Vodafone este 01. Ar trebui , asadar, sa introduci 894001 urmat de seria de pe spatele cartelei. O alta optiune ar fi sa mergi intr-un magazin Vodafone sau sa iei legatura cu ei printr-una din modalitatile sugerate pana acum ca sa afli seria SIM-ului. 

DanielaH
Moderator

@CatalinGeorge, s-a rezolvat situația cu seria SIM-ului?