anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Imposibilitate login in Yoxo dupa delogare

adidum
Junior

Buna ziua,

Saptamana trecuta am fost delogat din aplicatia Yoxo si acum nu ma mai pot reloga.

Am incercat sa resetez parola, sa reinstalez aplicatia, nu merge nimic. Ce pot face?

1 Soluţie acceptată‚

Din pacate, asta e unul dintre marile dezavantaje ale Yoxo-ului...

Daca ai incercat deja toate metodele de contact de aici, din pacate alta varianta nu stiu. E foarte posibil sa fie o problema generala.

Personal, ti-as recomanda mai degraba Prepay decat Yoxo. Dar asta e o discutie pentru alta data. 🙂

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

arsradu
#StarMember

Salut,

Daca asta primesti dupa ce ti-ai resetat parola si ai introdus datele de autentificare corect...e posibil sa fie o problema generala de autentificare in aplicatia Yoxo. Ai incercat sa iei legatura cu un consultant pe chat? Ai posibilitatea asta? Din screenshot, pare ca folosesti si un VPN, daca nu ma insel. Ai incercat cumva si fara?

Daca n-ai incercat, incearca eventual si asta. Pare o problema tehnica.

Client Orange

Am incercat cu si fara VPN, am sunat si la relatii clienti, am fost si la Orange shop, fara rezultat, ma paseaza ca pe o minge de la unu la altul, nimeni nu e raspunzator de Yoxo! 😪

Din pacate, asta e unul dintre marile dezavantaje ale Yoxo-ului...

Daca ai incercat deja toate metodele de contact de aici, din pacate alta varianta nu stiu. E foarte posibil sa fie o problema generala.

Personal, ti-as recomanda mai degraba Prepay decat Yoxo. Dar asta e o discutie pentru alta data. 🙂

Client Orange

Daca nu pot intra in aplicatie nu pot comunica nici pe Messenger-ul din interior si nici nu pot reincarca pt a apela Relatii Clienti.

Ma gandeam eu... Deci daca nu ai acces pe cont, nu ai nimic, mai pe scurt. Nasol...:(

Client Orange