la 19-12-2022 05:12 PM
la 19-12-2022 05:45 PM
Din pacate, asta e unul dintre marile dezavantaje ale Yoxo-ului...
Daca ai incercat deja toate metodele de contact de aici, din pacate alta varianta nu stiu. E foarte posibil sa fie o problema generala.
Personal, ti-as recomanda mai degraba Prepay decat Yoxo. Dar asta e o discutie pentru alta data. 🙂
19-12-2022 05:22 PM - editat 19-12-2022 05:25 PM
Salut,
Daca asta primesti dupa ce ti-ai resetat parola si ai introdus datele de autentificare corect...e posibil sa fie o problema generala de autentificare in aplicatia Yoxo. Ai incercat sa iei legatura cu un consultant pe chat? Ai posibilitatea asta? Din screenshot, pare ca folosesti si un VPN, daca nu ma insel. Ai incercat cumva si fara?
Daca n-ai incercat, incearca eventual si asta. Pare o problema tehnica.
la 19-12-2022 05:36 PM
Am incercat cu si fara VPN, am sunat si la relatii clienti, am fost si la Orange shop, fara rezultat, ma paseaza ca pe o minge de la unu la altul, nimeni nu e raspunzator de Yoxo! 😪
la 19-12-2022 05:45 PM
Din pacate, asta e unul dintre marile dezavantaje ale Yoxo-ului...
Daca ai incercat deja toate metodele de contact de aici, din pacate alta varianta nu stiu. E foarte posibil sa fie o problema generala.
Personal, ti-as recomanda mai degraba Prepay decat Yoxo. Dar asta e o discutie pentru alta data. 🙂
la 19-12-2022 05:52 PM
Daca nu pot intra in aplicatie nu pot comunica nici pe Messenger-ul din interior si nici nu pot reincarca pt a apela Relatii Clienti.
la 19-12-2022 06:19 PM
Ma gandeam eu... Deci daca nu ai acces pe cont, nu ai nimic, mai pe scurt. Nasol...:(
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor