anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare code svr_8.2.6/3.8 cand instalez eSimul in yoxo dupa cartela orange

Drago
Junior
Am probleme cand instalez eSimul. Am o catela orange si vreau sa trec pe abonament la yoxo. Telefonul meu este S21+. In telefon mai am o cartela Vodafone. De fiecare data primesc aceasta eroare (error code svr_8.2.6/3.8). Stie cineva de ce?
7 Răspunsuri 7

DanielaH
Moderator
Salut, Drago! Bun venit în Comunitate! Ne-ar ajuta mai multe detalii, chiar și o captură de ecran, dacă poți atașa. Spune-ne, te rog, care sunt pașii pe care îi parcurgi și în ce moment îți apare eroarea.

FLo1
#StarMember
Cred că e o problemă de aplicație și de modul de configurare a e-SIM-ului. Nimic greșit în ceea ce faci, dar ceva nu e ok cu aplicația. Poate ”develop”-erii Yoxo vor remedia acest bug.

arsradu
#StarMember
Daca scoti SIM-ul de Vodafone (temporar) din telefon, poti sa activezi eSIM-ul? Citisem undeva ca ar fi o chestie de timp si ca dureaza pana la 24h sa se activeze. Tu cand ai cerut migrarea la Yoxo?
Client Orange

Drago
Junior
Salut. Ce pot as spun este ca am urmarit tot ce mi s-a cerut in aplicatie. Am inregistrat numarul cartelei, am atasat cardul dupa care instalarea a esuat. Vreau sa spun ca am avut ambele cartele in telefon. Am incercat sa instalez manual dar acelasi lucru cu codul care mi l-a dat cat si cu codul de scanare. Am scos si ambele cartele din telefon si acelasi lucru s-a intamplat. Am scris si la suport dar trebuie sa astept 72 de ore. Incerc sa pun si un screenshoot. Data trecuta nu m-a lasat s-a il pun. Multumesc.

Drago
Junior
Aicea este Al doilea screenshot.

arsradu
#StarMember
Cred ca iti vede codul ca fiind deja folosit... Din cate am inteles, eroare aia se intampla cand incerci sa treci eSIM-ul de pe un telefon pe altul. Dar la tine nu cred ca se aplica.
Client Orange

CiprianS
Începător
Am exact aceeași problemă, S21 Ultra cu SIM1 Vodafone. Contract nou YOXO, prima instalare