Eroare code svr_8.2.6/3.8 cand instalez eSimul in yoxo dupa cartela orange

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-10-2021 03:17 AM
Am probleme cand instalez eSimul. Am o catela orange si vreau sa trec pe abonament la yoxo. Telefonul meu este S21+. In telefon mai am o cartela Vodafone. De fiecare data primesc aceasta eroare (error code svr_8.2.6/3.8). Stie cineva de ce?
7 Răspunsuri 7
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-10-2021 10:13 AM
Salut, Drago! Bun venit în Comunitate!
Ne-ar ajuta mai multe detalii, chiar și o captură de ecran, dacă poți atașa. Spune-ne, te rog, care sunt pașii pe care îi parcurgi și în ce moment îți apare eroarea.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-10-2021 11:38 AM
Cred că e o problemă de aplicație și de modul de configurare a e-SIM-ului. Nimic greșit în ceea ce faci, dar ceva nu e ok cu aplicația. Poate ”develop”-erii Yoxo vor remedia acest bug.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-10-2021 01:47 PM
Daca scoti SIM-ul de Vodafone (temporar) din telefon, poti sa activezi eSIM-ul? Citisem undeva ca ar fi o chestie de timp si ca dureaza pana la 24h sa se activeze. Tu cand ai cerut migrarea la Yoxo?
Client Orange

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-10-2021 06:14 PM
Salut. Ce pot as spun este ca am urmarit tot ce mi s-a cerut in aplicatie. Am inregistrat numarul cartelei, am atasat cardul dupa care instalarea a esuat. Vreau sa spun ca am avut ambele cartele in telefon. Am incercat sa instalez manual dar acelasi lucru cu codul care mi l-a dat cat si cu codul de scanare. Am scos si ambele cartele din telefon si acelasi lucru s-a intamplat. Am scris si la suport dar trebuie sa astept 72 de ore. Incerc sa pun si un screenshoot. Data trecuta nu m-a lasat s-a il pun. Multumesc.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-10-2021 06:20 PM
Aicea este Al doilea screenshot.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-10-2021 11:50 PM
Cred ca iti vede codul ca fiind deja folosit... Din cate am inteles, eroare aia se intampla cand incerci sa treci eSIM-ul de pe un telefon pe altul. Dar la tine nu cred ca se aplica.
Client Orange

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 14-11-2021 12:16 AM
Am exact aceeași problemă, S21 Ultra cu SIM1 Vodafone. Contract nou YOXO, prima instalare
