la 20-09-2024 03:48 PM
Bună ziua tuturor,
Am o situație complicată cu Yoxo și aș aprecia niște sfaturi. Iată ce s-a întâmplat:
1. Inițial, am avut probleme cu activarea contului din cauza unei presupuse limite de abonamente.
2. După mai multe încercări, am aflat că numărul meu fusese implicat într-o tentativă de fraudă în 2022, ceea ce a creat probleme suplimentare.
3. Într-un final, aplicația Yoxo mi-a permis să înaintez în procesul de portare datorită unei erori în verificarea automată a CNP-ului - o cifră a fost confundată.
4. Am comandat cartela SIM și acum aștept să o primesc.
5. Între timp, am vrut să actualizez datele mele corecte în aplicație.
6. Acum mă tem că, după actualizarea CNP-ului corect, aș putea pierde accesul la numărul meu de telefon din cauza problemelor anterioare legate de fraudă.
Cei de pe Chat-ul Yoxo au zis ca este peste puterea lor.
Inca nu am scanat cartela venita, mai am 15 zile pana cand expira.
Sunt într-o dilemă: să actualizez datele acum și să risc să pierd numărul din cauza istoricului de fraudă? Sau ?
20-09-2024 04:39 PM - editat 20-09-2024 04:40 PM
@prologikus, bun venit în Comunitate! Vom expune și noi situația ta colegilor de la Yoxo și vom reveni cu un răspuns.
Numărul pe care vrei să-l portezi pe Yoxo este abonament sau PrePay?
la 20-09-2024 05:01 PM
Este prepay, multumesc.
Siguranta numarului este foarte importanta pentru mine.
la 20-09-2024 05:04 PM
Mulțumesc și eu pentru răspuns.
Dacă vrei, ne poți trimite numărul și CNP-ul sau o copie CI în mesaj privat și rugăm colegii să verifice punctual situația ta.
la 20-09-2024 05:18 PM
Desigur, am trimis in privat.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor