la 23-08-2023 11:51 AM - editat ultima oară la 23-08-2023 12:13 PM de DanielaH
Care dintre utilizatorii de Yoxo,au observat diferente intre Prepaid si abonamentul Yoxo,si anume:
-viteza internetului la Yoxo,inferioara cartelei
-resursele consumate mult mai mult decat la cartela,in speta,datele mobile,
ex.consum 50-60gb,intr-o saptamana la Yoxo,cat consum la cartela,intr-o aprox. o luna
Multam de raspunsuri 🙂
la 23-08-2023 11:59 AM
...veteranii acestei comunitati,pot veni cu lamuriri 🙂
la 23-08-2023 12:49 PM
@appks: Problema este subiectivă. Cu SIM-ul într-un router și cu traficul împărțit pe enșpe device-uri.... monitorizarea / aplicații utilizate e imposibilă. În schimb, pe un smartphone pentru utilizarea datelor mobile și pentru a monitoriza traficul făcut (consumat) de fiecare aplicației în parte, un search pe google îți returnează destule aplicații care pot monitoriza traficul individual pe aplicații și chiar cu posibilitate de impunere restricții (limitări) la un anumit prag. Depinde ce dorești. Spor.
la 23-08-2023 01:06 PM
Mersi,mai draga mai...cum s-ar spune,spor la consum😁cati mai multi gb...neh,ca device-urile sunt: un TV,tableta,si smartphone,toate pe cartela din router...deci nu sunt "enspe device-uri",sunt consumator cuminte,zic eu...🤔cel mai mult am consumat,vizionand filme pe showtime...un film de doua ore consuma 6 GB,netflix si amazon prime,sunt ok,maxim 2GB,dar nici chiar 50 GB,sa fim seriosi😕zau asa?!🧐
la 23-08-2023 12:11 PM
Salutare!
Cum ai sesizat diferentele? Teoretic, nu se fac diferente intre servicii (abonament, cartela sau Yoxo, desi, pe un alt topic, se pare ca exista o oarecare diferenta de prioritate intre OROC (pentru cei veniti de la Telekom) si Orange).
O sa trec peste intrebarile standard daca ai facut aceleasi lucruri in perioadele de verificare, dar intreb daca partea de video (streaming) a fost la fel (adica nu ai dat skip mai des sub Yoxo decat la cartela).
la 23-08-2023 12:30 PM
Salutare si tie...si voua !😉
Deci,cum am sesizat,retine:
aceleasi device-uri,acelasi mod de web surfing,cu alte cuvinte,nu am modificat nimic.Aceeasi cartela cand navigam,sau descarcam...etc,cu greu consumam 60 de GB,cum am mentionat,in aprox.o luna,cand am pus tot aceeasi cartela pe abonament,consumam intr-o saptamana deja 50 Gb,deci cum se explica diferenta.
la 23-08-2023 12:33 PM
ma refer strict la consum...in rest,nu e diferenta,doar cantitatea de GB,utilizez Orange ca prepaid sau Yoxo,doar in router.
la 23-08-2023 12:41 PM
Pentru toti cei prezenti si viitori, sanatate! (parca asa saluta Regele Romaniei inceputul discursului 😉).
O prima explicatie as vedea-o prin posibile actualizari (sau sincronizari sau backup) facute de telefon si intamplarea ar face sa fie cu cartela Yoxo. Sunt abonat la cateva podcasturi si nu au la aceeasi ora (unele sunt in zile diferite [saptamanal, dar zile diferite]). Evident, coincidenta ar fi cam mare, dar... as lua-o ca o posibilitate.
Ma astept sa mai poate fi si alte explicatii, dar, evident, trebuie confirmate in utilizarea lor.
la 23-08-2023 12:13 PM
Veteranii acestei Comunitati in mare parte nu au Yoxo. Cel putin subsemnatul nu are, si nu recomanda Yoxo. :)) Dar avem cativa colegi care au. Deci, poate te pot ajuta ei cu un feedback.
@Trixen stiu ca tu parca aveai Yoxo? Ai observat ceva ciudat la consum sau la semnal?
Despre problemele de consum...eu unul iti recomand sa resetezi contorul intern al telefonului, si vezi ce-ti spune si el, pe aceeasi perioada.
Cat despre viteza, iarasi, nu stiu, pentru ca nu folosesc Yoxo. Dar...intrucat Yoxo e Orange, si se folosesc aceleasi antene (din cate stiu eu)...nu ar trebui sa fie diferente. Daca sunt, pe aceeasi frecventa, acelasi telefon, aceeasi celula, aceeasi zona....merita facuta o solicitare la Yoxo pentru o investigatie concreta pe cont.
la 23-08-2023 12:17 PM
Si eu am YOXO si il recomand, revin cu feedback dupa teste 🙂
la 23-08-2023 12:20 PM
Da, corect! Uitasem ca mai sunt si alti colegi cu Yoxo. Pentru un motiv anume, imi ramasese intiparit in memorie doar Trixen.
Paaaai, spor la testat atunci! 😄 Si mersi frumos de implicare!
la 23-08-2023 12:50 PM
ce frumos...de pe margine,sa razi de noi, Yoxo useri,pai e frumos?!🤭 deh,am vrut si noi abonament😁cu placere,te mai implic,nu te relaxa...mai sunt destui ca noi🥹🤪
23-08-2023 12:59 PM - editat 23-08-2023 01:01 PM
LoL! Sunt aici, si te ajut cu mare placere, daca pot, daca stiu, s.a.m.d. 🙂
Eu nu am abonament. Si...probabil ca nu vei fi surprins, dar nu recomand nici abonamentele. Ba din contra, mai bine Yoxo decat abonament clasic. :))) Si nu doar datorita costurilor.
Deci nu te gandi ca nu recomand Yoxo pentru ca prefer abonamentele. Nici vorba! E exact invers. Intre abonament clasic si Yoxo as alege (si am ales)...🥁 Prepay! :))
Oricum, te ajutam, nu doar eu, dar si colegii care mai sunt pe aici, cu mare placere, cand ai nevoie.
la 23-08-2023 12:41 PM
chiar te rog,sa faci teste,vizavi de cat consumi la prepaid si cat consumi la Yoxo...sa zicem,ca abonamentul e bun ca pret,dar si pt. comoditatea incarcarii...nu am ce comenta,doar ca m-am abonat si dezabonat de n ori...din cauza consumului,daca fac socoteala,ca Yoxo consuma prea multi GB,nu prea mai renteaza...la fiecare sapt. trebuia sa reincarc cu optiuni...nu stiu,cat de rentabil e.
la 01-09-2023 06:23 PM
În ce priveste "comoditatea reîncărcării" se poate salva un card în My Orange și seta reîncărcare recurentă și ....gata ați scăpat de stresul reîncărcării. Eu sunt fan abonamente,dar n-aș zice că nu apreciez și libertatea care ți-o dă prepay-ul. Yoxo le îmbină perfect pe ambele.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor