la 08-06-2023 09:53 AM
Buna ziua,
Am doua abonamente YOXO din care la unu tot îmi eșuează plata (așa zice in aplicație) dar îmi ia banii de pe card si mă forțează sa mai plătesc încă odată din aplicație, deci plătesc de doua ori. I-am căutat pe astea de la YOXO cică probleme tehnice, ca își cer scuze peste mii de scuze atât știu.. dar banii sa ii primesc înapoi nimic, îmi spun ei sa contactez banca ca sa anulez plata, ce treaba am cu banca? YOXO mi-a luat banii YOXO sa mii dea înapoi.
Daca pățesc si a 3-a luna la fel mai pierdeți un client.
la 08-06-2023 10:45 AM
Salutare!
Nu ai luat legătura cu ei prin intermediul aplicației dedicate?
De asemenea, poți să îi contactezi și din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Sau să le scrii la adresa de email serviciul.clienti@orange.ro.
Baftă!
la 08-06-2023 11:18 AM
@Ciprian01: Bun venit în Comuitatea Orange. S-a rezolvat situația? Cum apare situația soldului numărului cu probleme? O sumă debitată trebuie să se regăsească acolo unde a fost direcționată. Altfel se reîntoarce de unde a plecat. Este doar o chestiune de timp.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor