anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Dacă am un telefon blocat pe o anumită rețea pot activa Yoxo eSim pe el?

ANDREICHELU
Începător

Bună seara! Dacă am un telefon blocat pe o anumită rețea din afară EU pot activa Yoxo eSim pe el? 

9 Răspunsuri 9

Pololică
#StarMember

Salutare! 

De putut poți, doar să fie deblocat. Totuși, despre ce rețea vorbim? Din câte știu, telefoanele dual sim (inclusiv cele compatibile cu eSim) nu se blochează. 

Vio73
#StarMember

Salutare!

Doar dacă îl deblochezi cu esim de la rețeaua în care este blocat. Nu sunt însă sigur că merge și cu esim de la yoxo, dar merge cu sim fizic oricum. Poți întreba și la Orange, dar fără deblocare din partea operatorului la care este blocat  telefonul, nu va merge.

Sigur, poți încerca la un service de telefoane, poate reușesc ei, dar în varianta propusă de tine, nu merge!

Baftă!

ANDREICHELU
Începător

Bună seara! Am un iPhone 14 Pro varianta doar eSim blocat pe US Sprint/T-Mobile. Se poate decoda pentru a utiliza un eSim Orange? 

Salut,

Probabil ca se poate. Dar nu la Orange. Va trebui sa cauti un service care se ocupa de asa ceva.

Doar pentru test, poti activa un eSIM prepay ca sa nu te complici cu Yoxo, si vezi daca merge. Daca da, nu trebuie decat sa treci numarul ulterior pe Yoxo. Sau sa-l pastrezi pe Prepay.

Dar, avand in vedere ca telefonul nu e codat de Orange, ma indoiesc ca se va putea debloca cu eSIM. Dar...merita incercat.

Pentru activare eSIM prepay, trebuie sa faci un drum intr-un Orange Shop.

Client Orange

Salutare! 

Vorbește cu persoana care ți l-a trimis să-ți dea detaliile privind achiziția telefonului. În SUA, telefoanele pot avea impact și asupra abonatului. 

Caz concret: dacă telefonul a fost luat cu abonament ATT și încă este în "account credits", deblocarea sau utilizarea cu alt sim (chiar și esim) s-ar putea să blocheze numărul prin care a fost achiziționat. Decodarea se face gratuit la final de rate. 

ANDREICHELU
Începător

Bună ziua! Cine se ocupă de decodări rețea? 
Am un iPhone 14 Pro varianta doar eSim și este codat de US Sprint/T-Mobile. Ma poate ajuta cineva să-l decodez? Mulțumesc 

Salutare!

Cei de la Orange nu decodează telefoane cumpărate din altă parte, ci decât de la ei:

https://www.orange.ro/help/despre-decodarea-telefoanelor-150

Te sfătuiesc să cauți un service de telefoane, care te poate ajuta cu acest aspect! Ai mai deschis topicuri pe tema asta!

Baftă!

FLo1
#StarMember & August Problem Solver

@ANDREICHELU: Bun venit în Comunitatea Orangee. Având în vedere că nu este un telefon în garanție, poți încerca la un service (în funcție de preferițe / cost / distanță) din localitatea de domiciliu pentru a-l debloca.  Succes.

Salut,

Dupa cum iti spuneam si cu alta ocazie, activeaza-ti un eSIM Prepay de la Orange si vezi poate merge. Daca nu, singura solutie este intr-un service.

Sper sa rezolvi asa. 

Client Orange