la 09-08-2024 09:27 PM - editat ultima oară la 10-08-2024 08:57 AM de DanielaH
Bună seara! Dacă am un telefon blocat pe o anumită rețea din afară EU pot activa Yoxo eSim pe el?
la 09-08-2024 09:34 PM
Salutare!
De putut poți, doar să fie deblocat. Totuși, despre ce rețea vorbim? Din câte știu, telefoanele dual sim (inclusiv cele compatibile cu eSim) nu se blochează.
10-08-2024 06:21 AM - editat 10-08-2024 06:22 AM
Salutare!
Doar dacă îl deblochezi cu esim de la rețeaua în care este blocat. Nu sunt însă sigur că merge și cu esim de la yoxo, dar merge cu sim fizic oricum. Poți întreba și la Orange, dar fără deblocare din partea operatorului la care este blocat telefonul, nu va merge.
Sigur, poți încerca la un service de telefoane, poate reușesc ei, dar în varianta propusă de tine, nu merge!
Baftă!
la 09-08-2024 09:58 PM
Bună seara! Am un iPhone 14 Pro varianta doar eSim blocat pe US Sprint/T-Mobile. Se poate decoda pentru a utiliza un eSim Orange?
09-08-2024 10:05 PM - editat 09-08-2024 10:09 PM
Salut,
Probabil ca se poate. Dar nu la Orange. Va trebui sa cauti un service care se ocupa de asa ceva.
Doar pentru test, poti activa un eSIM prepay ca sa nu te complici cu Yoxo, si vezi daca merge. Daca da, nu trebuie decat sa treci numarul ulterior pe Yoxo. Sau sa-l pastrezi pe Prepay.
Dar, avand in vedere ca telefonul nu e codat de Orange, ma indoiesc ca se va putea debloca cu eSIM. Dar...merita incercat.
Pentru activare eSIM prepay, trebuie sa faci un drum intr-un Orange Shop.
la 10-08-2024 07:40 AM
Salutare!
Vorbește cu persoana care ți l-a trimis să-ți dea detaliile privind achiziția telefonului. În SUA, telefoanele pot avea impact și asupra abonatului.
Caz concret: dacă telefonul a fost luat cu abonament ATT și încă este în "account credits", deblocarea sau utilizarea cu alt sim (chiar și esim) s-ar putea să blocheze numărul prin care a fost achiziționat. Decodarea se face gratuit la final de rate.
la 10-08-2024 11:44 AM
Bună ziua! Cine se ocupă de decodări rețea?
Am un iPhone 14 Pro varianta doar eSim și este codat de US Sprint/T-Mobile. Ma poate ajuta cineva să-l decodez? Mulțumesc
la 10-08-2024 11:50 AM
Salutare!
Cei de la Orange nu decodează telefoane cumpărate din altă parte, ci decât de la ei:
https://www.orange.ro/help/despre-decodarea-telefoanelor-150
Te sfătuiesc să cauți un service de telefoane, care te poate ajuta cu acest aspect! Ai mai deschis topicuri pe tema asta!
Baftă!
la 10-08-2024 11:51 AM
@ANDREICHELU: Bun venit în Comunitatea Orangee. Având în vedere că nu este un telefon în garanție, poți încerca la un service (în funcție de preferițe / cost / distanță) din localitatea de domiciliu pentru a-l debloca. Succes.
la 10-08-2024 02:11 PM
Salut,
Dupa cum iti spuneam si cu alta ocazie, activeaza-ti un eSIM Prepay de la Orange si vezi poate merge. Daca nu, singura solutie este intr-un service.
Sper sa rezolvi asa.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor