Cum procedez atunci cand am telefonul pierdut si am aplicatia yoxo pe el?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-10-2023 09:33 AM - editat ultima oară la 31-10-2023 09:35 AM de DanielaH
Buna ziua
Cum procedez atunci cand am telefonul pierdut si am aplicatia yoxo pe el
Cardul este suspendat
Doresc sa imi pastrez si numarul respectiv
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
31-10-2023 10:10 AM - editat 31-10-2023 10:26 AM
Salut,
Aplicatia este doar un mijloc de management pentru abonamentul tau Yoxo.
Problema mai mare este faptul ca nu mai ai acces la SIM. Si vei avea nevoie de un alt telefon pe care sa instalezi aplicatia.
Deci, daca nu ai facut deja asta, instaleaza aplicatia pe un alt telefon. Si mergi intr-un Orange Shop (nu partener), cu buletinul (CI), pentru inlocuirea cartelei.
Cartela veche se va dezactiva oricum la schimbarea de SIM. Deci, nu trebuie sa-ti faci griji ca ar putea sa gaseasca cineva SIM-ul vechi si sa-l foloseasca. De asemenea, in felul asta, nu pierzi nici numarul.
Ai aici mai multe detalii.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
31-10-2023 10:32 AM - editat 31-10-2023 10:34 AM
Salut @ioanbogdanD,
In caz de pierdere SIM trebuie sa mergi in orice magazin Orange Shop (nu şi la parteneri) pentru a primi un SIM nou.
Ai mai multe detalii aici: https://www.yoxo.ro/help/cum-si-unde-pot-ss-schimb-cartela-sim-defecta-pierduta/
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-10-2023 12:03 PM
@ioanbogdanD: Ce nu îmi este clar, pe telefonul pierdut „ai aplicația Yoxo”... și atât, sau și numărul cu SIM? Dacă e DOAR aplicația, o simplă schimbare de parolă pe cont și aplicația instalată pe un alt smartphone. Dacă e și SIM-ul pierdut, atunci este necesar un nou SIM așa cum au menționat și colegii.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-11-2023 11:07 AM
@ioanbogdanD, ai fost într-un Orange shop? Ai reușit să schimbi SIM-ul?