anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cont golit (nou?) a 2a oara in mai putin de 12 luni

ClaudiuH
Junior

Salut!

Sunt client YOXO de aproape 2 ani cu 3 numere portate. 

Doresc sa semnalizez o problema cu care ma confrunt deja a 2a oara si sper sa ajunga la persoana potrivita pentru rezolvarea ei.

Folosesc aplicatia YOXO destul de des (aproape zilnic), verific constant consumul de internet pentru unul din numerele pe care le administrez. Se intampla, destul de rar, sa fiu deconectat si sa fiu nevoit sa introduc datele sa ma re-autentific. Acest lucru merge usor si rapid, datele sunt salvate si introduse automat de catre Google Password Manager sau exista optiunea "Conecteaza-te cu Google", ambele functioneaza de fiecare data.

Anul trecut in toamna am parasit tara pentru o saptamana. Dupa cateva zile in care am reusit sa folosesc aplicatia YOXO am fost deconectat. Am ales datele deja salvate si am incercat autentificarea insa de aceasta data am primit urmatorul mesaj: Datele de autentificare sunt incorecte!. Am zis sa reincerc, poate am apasat eu altceva dupa introducerea automata a datelor mele insa acelasi mesaj. Am incercat si varianta Google insa acolo am observat ceva ciudat. Am fost informat ca imi va crea un cont nou si daca sunt de acord. Bineinteles ca am ales ca nu vreau cont nou, am deja unul. Desi aveam parola salvata am zis hai totusi sa fac o resetare, poate s-a schimbat nivelul de complexitate si parola mea, de 16 caractere generata cu caractere mici, mari si speciale nu mai este valida. Resetare cu succes, in My Orange am reusit sa fac login, in YOXO nu. Am ales pana la urma varianta Google, unde am primit un cont nou, macar sa pot semnala aceasta problema pe Chat. Dupa analiza situatiei am fost instiintat ca este nevoie ca cele 3 numere sa fie mutate pe cartela prepay Orange si sa fac iar portarea. Am revenit in tara, am aprobat mutarea numerelor pe cartela prepay si m-am apucat de treaba, am portat unul cate unul inapoi in contul meu "nou" YOXO. 

Toate bune si frumoase pana acum o saptamana cand am plecat iar din tara si iar am fost deconectat definivit. De aceasta data, aveam contul YOXO autentificat si pe telefonul sotiei, pe post de backup, insa cand am incercat sa pornesc aplicatia: "Ai fost deonectat de la contul tau YOXO. Te rugam sa te contectezi din nou".

Concediu placut!

14 Răspunsuri 14

DanielaH
Moderator

Claudiu, îmi pare rău pentru situația ta și îți mulțumim că ai împărtașit-o cu noi aici, în Comunitate. O vom transmite ca feedback colegilor noștri de la Yoxo.

Sper sa ajunga la colegii potriviti de data asta 🙂
Multumesc!

arsradu
#StarMember

Salut Claudiu,

Pare jumatate bug, jumatate feature... Sau, un bug cauzat de un feature. :))

Cred ca pentru a preveni accesarea contului de catre persoane neautorizate, programatorii aplicatiei au considerat ca "nu esti tu daca nu esti in RO". Si, ca sa se asigure ca nu iti acceseaza altcineva contul, au decis sa faca o verificare, fortand o reconectare.

Nimic neobisnuit pana aici. Doar ca...la login corect...ar fi trebuit sa mearga. Si eventual sa primesti un mail sau un pop-up ceva, prin care sa validezi ca, cu toate ca esti tu, nu esti "acasa".

Sper sa se rezolve. Mie unul imi pare bug.

Ca alternativa "de urgenta", ca sa nu trebuiasca sa treci prin toti pasii de mai sus, poti incerca o logare prin VPN, cu IP de RO. Sunt curios daca te lasa sa te loghezi. Daca da, atunci de acolo e. Si...poti folosi metoda asta ca solutie alternativa pana la o eventuala rezolvare din partea dezvoltatorilor aplicatiei.

Oricum, misto bug. :))

Client Orange

Salut!

Sunt de acord cu securitate crescuta, mai ales daca se observa accesari "suspecte" din afara tarii, insa o simpla invalidare de sesiune si re-autentificare ar trebui sa rezolve situatia, nu sa stearga contul 🙂

Multumesc pentru recomandare, cand o sa patesc a 3a oara 😄 voi incerca cu un VPN, insa daca contul e golit/sters nu cred ca se rezolva cu o conexiune prin VPN.

Binenteles. :)) Ideea era de a incerca preventiv cu un VPN de RO eventual, cand iesi din tara. Adica, nu dupa ce se manifesta problema, ci inainte, ca sa nu se manifeste problema. :)) E doar o idee. Si cred ca merita incercata.

Cu siguranta stergerea contului, sau ce se intampla in momentul asta, e cam....mult, intr-adevar. :)))

Oricum, e bine ca ai scris aici. Poate ajunge unde trebuie solicitarea si se si rezolva pana la urmatoarea iesire.

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Care este motivul principal pentru care nu optezi pentru un abonament Orange in detrimentul yoxo?

Salut!

Principalul motiv pentru care am renuntat la orice fel de abonament (inclusiv cele de retentie) este flexibilitatea care imi ofera YOXO. Imi doresc sa platesc minimul necesar (pe toate cele 3 numere am activa oferta de 9lei) si adaug optiune de extra internet, Roaming SEE sau Roaming in afara SEE atunci cand am nevoie in maxim 1 minut. Poate daca trag linie dupa un an sa ies pe minus comparativ cu un abonament insa aproape fiecare luna este diferita. Nu mai vreau abonamente mari din care sa nu folosesc nici 10%, nu mai vreau abonamente mici/ieftine fara posibilitatea de activare Roaming sau cu viteze 4G limitate, nu mai vreau sa fiu taxat cand compania de telefonie considera ca poate ar trebui sa-mi activeze o optiune de internet de 15E doar ca am mers in apropiere de granita, etc.

Am fost sub contract inca din perioada cand pe piata era Connex/Dialog/Zapp si nu mai vreau! 🙂

Sunt foarte multumit de ce ofera YOXO si l-as considera perfect pentru ceea ce am eu nevoie daca nu ar trebui sa trec o data la cateva luni prin procesul de recuperare numere descris mai sus.

Cu exceptia deciziei finale, in mare parte sunt fix motivele pentru care eu am si recomand Prepay. Exact pentru asta. 🙂

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Din punctul de vedere prezentat de tine, da se merita yoxo.

Păcat de aceste probleme legate de cont/plăti.

DanielaH
Moderator

@ClaudiuH, colegii noștri iși doresc să verifice mai în detaliu situația ta. Ne poți oferi, te rog, numărul de telefon și adresa de e-mail asociată contului (în mesaj privat)?

ClaudiuH
Junior

Salut

Multumesc @DanielaH si colegilor ei pentru asistenta!

Dupa acceptul meu de a muta cele 3 numere pe Prepay, am urmarit pasii de portare. De aceasta data tot procesul a durat doar cateva minute, pentru fiecare numar, pana cand au fost migrate in noul cont YOXO.

PS: In luna octombrie voi pleca iar in SEE 🫣🤞

Fingers crossed. Toes too. :))

Sper sa nu mai intampini probleme. Eventual, ti-am zis, cand intri pe cont, poti incerca sa simulezi o conexiune de RO. Nu de alta, dar nu stiu daca o sa rezolve baietii problema pe aplicatia Yoxo pana atunci. Si ar fi pacat sa o iei iarasi de la capat la intoarcerea in tara.

Altfel, mult succes oriunde te-ai afla si distractie placuta daca pleci in vacanta! 🙂

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Speram că această soluție sa fie cu noroc.

Călătorie plăcută!

Te așteptăm cu vesti bune!

Cu mare plăcere. Voi transmite și colegilor. Mă bucur că s-a rezolvat. Totul e bine când se termină cu bine.

Te mai așteptăm în Comunitate.