18-07-2023 10:52 AM - editat 07-12-2023 03:28 PM
Salut!
Și acest topic se dorește a fi un mini-ghid pentru utilizatorii noi YOXO. De ce? Pentru că YOXO 😊.
Vom lista mai jos atât serviciile care sunt incluse în pachetele YOXO cât și cele cu care aceste abonamente nu sunt compatibile:
Servicii/ funcționalități incluse:
Incompatibilități/ servicii care nu se pot activa pe YOXO:
Lista rămâne deschisă 😊. Vă invităm și pe voi, utilizatorii YOXO din Comunitate, să completați atât cu funcționalități existente, cât și cu cele care încă lipsesc. Ce are și ce nu are YOXO?
la 22-07-2023 03:14 AM
Salut! Asa e, ai dreptate, e și mai simplu cu esim. Deocamdată nu mi-am schimbat telefoanele, dar urmează. Am un Huawei Mate 20 Pro și un Huawei P Smart Z care nu suporta esim
la 26-08-2023 10:55 PM
Eu pe lângă abonamentul principal Orange (abonament clasic) am accesat și un abonament yoxo,portând o cartela prepay de la Vodafone, iar cartela sim yoxo cu numărul temporar mi-a fost livrata prin curier. Deci nu trebuie mers în magazin la achiziționarea abonamentului yoxo pentru a primi cartela prepay. Portarea a fost programata între orele 9-14 intr-o zi pe care am ales-o eu. Vreau sa precizez ca la ora 9:20, deja portarea era făcută, vechiul număr Vodafone functiona deja pe cartela sim yoxo. Un dezavantaj al abonamentului yoxo este ca la început,în primele 14 zile de la activarea sim-ului, nu poți folosi decât opțiunile cu internet. Eu mi-am adăugat opțiunea de 5€ credit, m-a lăsat sa o adaug,dar când am încercat sa trimit sms mi-a scris cu rosu ca serviciul nu este activ în rețea. Vom vedea dacă după cele 14 zile îl voi putea folosi.
la 26-08-2023 11:08 PM
O corectura fac la ceea ce am scris mai sus: MMS am încercat sa trimit și nu m-a lăsat. Și la abonamentul clasic MMS -ul se taxează.
la 21-07-2023 11:46 AM
Ma intereseaza optiunea NumberShare pe YOXO, va trebui sa trec iar la abonament normal, deoarece nu are aceasta optiune.
la 25-07-2023 01:56 PM
Nu sunt utilizator de Yoxo, dar cred ca ar fi bine de adaugat si numarul 300, care pe Yoxo e cu plata (se considera numar cu tarif special, si are nevoie de optiunea corespunzatoare). Si eventual si Mesageria, la servicii incluse. Adica partea de suport, mai exact.
De asemenea, in magazinele fizice stiu ca nu te pot ajuta, deci...si asta ar fi de trecut undeva la "alte minusuri" sau ceva. Nu e neaparat "incompatibilitate" dar e lipsa suport servicii, dupa parerea mea. Nu stiu, eu zic ca ar fi bine de mentionat undeva.
la 25-07-2023 02:53 PM
Ar fi bine sa fie integrat cum ai spus tu, deoarece e aiurea asa, totuși e tot Orange...
la 25-07-2023 03:16 PM
Ar fi si nu prea. Orange ofera, la ora actuala, 3 tipuri de servicii mobile:
Ca diferente intre cele trei servicii:
O sa dau 3 exemple (din SUA):
Oficial, cei 3 americani detin subsidiare de operatori virtuali, pe cand Yoxo este divizie a Orange (un prepaid). Poate ar fi o idee in a trece Yoxo ca operator virtual.
*MNO= Mobile Network Operator, MVNO= Mobile Virtual Network Operator
25-07-2023 04:21 PM - editat 25-07-2023 04:21 PM
Și asta e adevărat. E bună o diferențiere mai clara între Orange și YOXO, dar trebuie și YOXO sa aibă parte de un suport mai bun și sa ofere suport digital complet, nu de exemplu dacă vrei sim sau esim trebuie sa te duci neapărat într-un magazin Orange
la 25-07-2023 04:55 PM
Mi-as dori ca fiecare serviciu (abonamente, cartele, Yoxo) sa aiba departament separat (cu oameni separati, chiar daca, de exemplu, pentru abonati si cartele sunt aceeasi oameni, sa ii separe. Poate eficienta ar creste, zic...)
Dar, tot legat de digitalizare, poate schimbarea din sim in esim si invers poate s-ar putea face direct din online. Poate chiar cu asumarea (de client) a transportului cartelei (fizice) sim catre client.
Daca te uiti pe ebay, o sa vezi ca sunt operatori (fizici sau virtuali) catre trimit cartelele SIM catre clienti. Deci, din nou, nimic nou sub soare.
merg pe premisa ca o imbunatatire a vitezei de reactie (atat la client, cat si la operator) va aduce beneficii de ambele parti.
PS: mi-as dori o pozitionare clara a fiecarui serviciu (abonamentele sa fie spre premium, prepaid pe partea de standard, iar Yoxo pe partea de tineret sau cei care inteleg mai bine digitalizarea).
la 25-07-2023 06:30 PM
Corect, ai dreptate. Asa ar fi cel mai bine. Ar fi excelent dacă ar face chestia asta. YOXO are potențial mare și trebuie profitat de treaba asta
16-03-2024 08:28 AM - editat 16-03-2024 08:31 AM
Yoxo ar trebui sa mai introduca un abonament între cel de 19 Ron respectiv cel de 39 Ron.
Un abonament cu un preț între 25-30 Ron cu acces 5G deși din punctul meu vedere toate opțiunile ar trebui sa aibe acces 5G deoarece acesta este viitorul.
Concurenta prepay/abonament digital ar deveni mai interesanta.
De asemenea niste concursuri gen pinata,bonus pocus la un nivel mai mic nu ar strica.
la 16-03-2024 07:07 PM
Nu cred că cel care dorește servicii de voce ieftine s-ar mai gândi la 5G, mai ales că pentru volum de date mobile mai mare va fi necesară o achiziție suplimentară de date mobile.
16-03-2024 07:28 PM - editat 16-03-2024 07:53 PM
Din punctul meu de vedere 5G nu ar trebui folosit ca marketing ci oferit tuturor celor care se afla in zone care permit accesul.
Mie mi se pare că între abonamentul de 19 și cel de 39 s-ar încadra unul care sa rivalizeze cu ofertele prepay.
9. 19. X. 39
la 16-03-2024 07:41 PM
Deocamdată "5G" este un moft, viteze argumentate pentru socializat pe net încă nu am observat. Doar un trend de moment. Și da, este marketing, pentru că altfel nu s-ar vinde modelele cu 5G, în detrimentul celorlalte.
16-03-2024 08:22 PM - editat 17-03-2024 05:22 AM
Eu sunt deacord cu amandoi, 5G este viitorul si ar trebui sa fie disponibil standard pentru toti clientii acolo unde este acoperire, acoperire care acum este destul de slaba. 5G-ul deocamdata este doar un moft, marketing si in general este inutil pentru telefoane, iar pentru o utilizare normala este deajuns 4G. De exemplu 5G-ul este util pentru un router 5G la care conectezi un PC, laptop, mai multe dispozitive...etc. sau pentru un telefon cu care faci hotspot pentru alte dispozitive... Avantajul este mobilitatea, dar datorita latentei mai mari, 5G-ul inca nu este capabil sa inlocuiasca total fibra optica unde aceasta exista, dar este o alternativa. Viteza asemanatoare nu este deajuns, deci mai este de lucru. Mai avem de asteptat...
Oricum tehnologia evolueaza...
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor