Cât durează rezolvarea unui tichet? De ce nu pot scana CI in yoxo?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-11-2021 11:29 AM
Încerc de cel puțin 3 săptămâni sa scanez CI. Mai am doar 2 scanari disponibile. Am un tichet in procesare de aproape 2 săptămâni 161619495. Mi s-a spus ca s-a încercat contactarea telefonică deși nu am primit niciun apel. Cam cât ar trebui sa mai aștept ?
2187075f8a00c50a_92_ccfcaa_a708_4_e2_e_a46_b_c933_bfd28063_original.png
Previzualizare fișier
133 KB
2 Răspunsuri 2
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-11-2021 11:54 AM
@Antonia Rebeca, îmi pare rău pentru situația pe care ne-ai descris-o.
Tichetul este în continuare deschis în atenția colegilor noștri și te rugăm să aștepți să fi contactată.
Mulțumim pentru răbdare și înțelegere.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-11-2021 11:08 PM
Pot aștepta doar pana pe 30 Noiembrie pentru ca atunci îmi expira abonamentul actual. Chiar mi-a plăcut ideea yoxo, dar sa aștept o luna întreaga pentru un abonament e mai mult decât pot. Dacă se poate pana atunci o rezolvare, dacă nu puteți Închide tichetul pentru ca eu pe 1 sunt nevoită sa caut alta rețea, alta oferta. Mulțumesc pentru răspuns!
