la 31-12-2024 07:46 PM - editat ultima oară la 03-01-2025 09:18 AM de DanielaH
buna seara! am un abonamnet blocat si nu stiu cum as putea sa il reactivez
multumesc pt eventualele raspunsuri!
31-12-2024 08:07 PM - editat 31-12-2024 08:20 PM
Din păcate după ora 20:00 nu vei mai putea contacta serviciul clienți yoxo.
Poți încerca mâine după ora 8:00.
Pentru clienții yoxo:
Pentru clienții Orange:
https://www.orange.ro/contact/
La multi ani!
la 31-12-2024 09:57 PM
Salutare!
Nu , nu se poate acum. Încearcă mâine, după 8-9, din chatul aplicației.
Mi-e greu să cred că vei reuși repede, dar dacă le scrii, probabil că vei reuși!
Baftă și La mulți ani!
31-12-2024 11:03 PM - editat 31-12-2024 11:10 PM
Salut!
Poți încerca mâine între orele 09:00 – 18:00. Fiind zi legală, programul este mai scurt decât într-o zi normală din cursul săptămânii.
Program operatori: luni – vineri 08:00 – 20:00; sâmbătă – duminică și sărbători legale 09:00 – 18:00
La mulți ani!
la 01-01-2025 11:48 AM
Salutare!
Ai primit vreun mesaj privind motivul blocării? Singura dată când am avut abonamentul blocat (de fapt, restricționat la consum național) a fost când plata nu a putut fi făcută. Ar trebui să vezi atât în aplicație, cât și prin sms-ul primit.
la 03-01-2025 09:48 AM
@Geo12, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor