la 21-03-2025 06:50 PM - editat ultima oară la 22-03-2025 08:25 AM de DanielaH
Help.. Cum pot asocia nr de tel cu abonament YOXO în cont deja existent? Îmi spune ca nu exista nr de tel asociat în cont.. Nu îmi pot accesa abonamentul pt reincercare plata abonament.. 🤦♂️ 075******* 🙏 Multumesc..
la 24-03-2025 11:43 AM
Rezolvat cu conectarea prin Fb și nu a mai trebuit sa îmi bat capul cu alte .. Mulțumesc oricum..🫡
la 04-04-2025 01:26 PM
Salut din nou!
Colegii mei sugerează un uninstall/ reinstall al aplicației și, eventual, o probă cu SIM-ul într-un alt telefon. Ai Android sau iOS?
la 04-04-2025 01:54 PM
Am rezolvat cu reinstalare de aplicatie.
la 04-04-2025 02:18 PM
Super! Mă bucur. Mulțumim pentru confirmare!
la 05-04-2025 09:29 AM
Am aceeasi problema. Am doua numere asociate, ambele au disparut. Pentru unul s-a facut plata, iar pentru al doilea nu. Desi am fonduri suficiente
la 05-04-2025 09:43 AM
Bun venit în Comunitate!
Încearcă, te rog, să dezinstalezi și apoi să reinstalezi aplicația.
la 05-04-2025 09:52 AM
Am instalat aplicatia pe alt dispozitiv si a functionat.
03-04-2025 01:40 PM - editat 03-04-2025 01:40 PM
Daca ai cumva iOS si recent ai actualizat aplicatia YOXO, reporneste telefonul. Am patit si eu dupa ultima actualizare a aplicatiei, nici inchiderea fortata si nici delogare/logare nu a ajutat, doar repornire.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor