la 16-01-2024 03:47 PM - editat ultima oară la 16-01-2024 03:50 PM de DanielaH
Salut, am comandat o cartela de pe aplicația yoxo și după câteva ore am anulat comanda, dar totusi comanda a venit, daca pun cartela in telefon după o lună pot anula abonamentul? Sau e abonamentul de un an?
la 16-01-2024 03:52 PM
Salutare!
Abonamentul Yoxo poate fi inchis oricand, direct din aplicatie. Doar din aplicatie poti face asta, oricum. Probabil au ceva flux automatizat pentru a procesa comanda, chiar daca ai anulat-o intre timp.
la 16-01-2024 03:52 PM
Salutare!
Abonamentul Yoxo poate fi inchis oricand, direct din aplicatie. Doar din aplicatie poti face asta, oricum. Probabil au ceva flux automatizat pentru a procesa comanda, chiar daca ai anulat-o intre timp.
la 17-01-2024 09:23 AM
De ce ai renunțat la comanda.
Nu te-a atras oferta lor?
la 17-01-2024 12:05 PM
Salut, @Dragos10947 !
Abonamentul se activează doar după ce se scanează cartela SIM. Dacă comanda a fost anulată, cartela SIM nu mai poate fi folosită pentru activarea abonamentului solicitat. Pentru verificarea punctuală a situației, te rugăm să ne trimiți printr-un mesaj privat datele contului.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor