la 23-01-2025 10:19 AM - editat ultima oară la 23-01-2025 10:35 AM de DanielaH
Am fost deconectat din aplicatia yoxo si cand mi am bagat datele inapoi imi apare ca nu am niciun numar activ in acest cont. Am internet am minute doar ca nu reusesc sa ma conectez inapoi la contul meu.
23-01-2025 10:27 AM - editat 23-01-2025 10:45 AM
Salut,
Contactează serviciul clienți yoxo prin chat sau telefonic la 300 (apel taxabil), din aplicație, și vei primi suportul necesar.
Verifica și cu alte adrese de mail pe care le mai folosesti.
Daca mai ai mailuri de la yoxo prin telefon vezi pe ce adresa au venit.
Posibil sa fie și o eroare, însă în această situație te poate ajuta doar serviciul clienți yoxo.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor