YOXO
Tot ce ai nevoie să știi despre abonamentul tău digital, la preț minimal
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

La toate abonamentele YOXO ai 5G+ toată vara!

Salut! Avem o veste pentru voi! De astăzi și până la finalul verii (31.08.2024) toți clienții YOXO au acces la 5G+. Ce este de făcut?  Să aveți un telefon compatibil cu rețeaua 5G;Să aveți setat telefonul să folosească rețeaua 5G;Să fiți în aria de a...

MihaelaA_0-1718797000684.png
MihaelaA de către Community Manager
  • 747 Vizualizări
  • 12 răspunsuri
  • 24 aprecieri

eSIM direct din aplicatia YOXO!

Salutare tuturor!Vesti bune la orizont. Azi am primit o actualizare pentru aplicatia YOXO cu urmatoarea descriere:”Asteptarea a luat sfârsit!De acum poti solicita un eSIM pentru abonamentul tău YOXO direct din aplicatie, fãra sã mai mergi într-un mag...

András de către Explorator
  • 1717 Vizualizări
  • 9 răspunsuri
  • 10 aprecieri

Compatibilități și incompatibilități servicii YOXO

Salut! Și acest topic se dorește a fi un mini-ghid pentru utilizatorii noi YOXO. De ce? Pentru că YOXO . Vom lista mai jos atât serviciile care sunt incluse în pachetele YOXO cât și cele cu care aceste abonamente nu sunt compatibile:  Servicii/ func...

DanielaH_0-1689666655005.png
DanielaH de către Moderator
  • 5326 Vizualizări
  • 41 răspunsuri
  • 56 aprecieri

Ești nou la YOXO? Iată ce trebuie să știi!

Salut! Ne dorim ca acest topic să fie un fel de ghid pentru toți abonații noi Yoxo, indiferent din ce rețea de telefonie mobilă provin. Dacă aveți și voi completări, ele vor fi foarte binevenite și vă rugăm să le postați mai jos în rubrica de comenta...

DanielaH de către Moderator
  • 3176 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 12 aprecieri

Mic ghid despre plăți pentru clienții YOXO

Salut! În cazul în care aveți probleme cu efectuarea plăților și ați ajuns în perioada de grație, iată câtiva pași care vă vor ajuta să fiți la zi cu plata: asigurați-vă că aveți bani suficienți pe cardul introdus în aplicația YOXO și că acesta este ...

DanielaH_1-1681212576575.jpeg DanielaH_2-1681212611608.jpeg DanielaH_3-1681212683103.jpeg
DanielaH de către Moderator
  • 3000 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 12 aprecieri

Nu ma pot loga pe aplicatia mobila yoxo

Nu ma pot loga pe aplicatia mobila yoxo nici dupa ce am resetat parola , nici dupa ce am dezintalat si instalat aplicatia . Am alcatuit parola conform indicatiilor primite , nu ca cea veche nu era buna dar tot imi zice: "date autentificare incorecte"...

gabriel105 de către Junior
  • 1213 Vizualizări
  • 11 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Soluționat! Anulare abonament Yoxo

Salut, am comandat o cartela de pe aplicația yoxo și după câteva ore am anulat comanda, dar totusi comanda a venit, daca pun cartela in telefon după o lună pot anula abonamentul? Sau e abonamentul de un an?

Dragos10947 de către Junior entuziast
  • 845 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Soluționat! recuperare cont yoxo

buna ziua!nu mai stiu adresa de mail cu care am facut contul yoxo. Cum pot sa o recuperz?Multumesc!

puiubalaita de către Începător
  • 1778 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Soluționat! YOXO are super oferta, dar si numere Frumoase !

Acum e momentul sa iti iei un nr ❤️frumos de la YOXO. Nu s-au dat, mai sunt multe, poti lua unul cu doar 9, lei lunar si ai minute si sms nelimitate ! Ia-l acum, daca nu fă unul cadou !

Andrei416 de către Junior entuziast
  • 1387 Vizualizări
  • 12 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Soluționat! Pret abonament Yoxo

In prezentare apare 32 ron pt 160 gb dar m-a au taxat 39 ron pt 160 gb..De ce?

Silvius_ de către Începător
  • 657 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Soluționat! Anulare abonamente Yoxo

Salut, am 4 numere portate la Yoxo, și când vreau sa anuleze un abonament scrie că pot anula doar de 3 ori pe an, Întrebarea e , pot anula toate abonamentele de o data sau doar 3?

Dragos10947 de către Junior entuziast
  • 756 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 7 aprecieri

Cod incorect activare YOXO

Scanez și introduc manual codul de 13 cifre.... Apare mesajul "cod incorect" 

Bogdys de către Începător
  • 447 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Ufff simul nu poate fi activat

Salutare!Aveti idee mai merge YOXO sau a falimentat ?Luat SIM blank ieri , incercat sa activez, apare eroarea ca SIM-ul nu poate fi verificat. Scanat cod, reintrodus manual de peste 10 ori. Am zis ca e de la SIM.Am mers azi la alt centru Orange, luat...

cosmin12345 de către Începător
  • 856 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Experienta mea in roaming non-SEE cu Yoxo

Desi am trecut la Yoxo inca de la inceputul anului 2021 si am mai calatorit peste cateva hotare, insa toate fiind in spatiul economic european, eram putin ingrijorat cand recent am decis sa trec peste hotarele SEE.Initial fiind pe planul tarifar de 3...

András de către Explorator
  • 2614 Vizualizări
  • 17 răspunsuri
  • 16 aprecieri