YOXO
Tot ce ai nevoie să știi despre abonamentul tău digital, la preț minimal
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Compatibilități și incompatibilități servicii YOXO

Salut! Și acest topic se dorește a fi un mini-ghid pentru utilizatorii noi YOXO. De ce? Pentru că YOXO . Vom lista mai jos atât serviciile care sunt incluse în pachetele YOXO cât și cele cu care aceste abonamente nu sunt compatibile:  Servicii/ func...

DanielaH_0-1689666655005.png
DanielaH de către Moderator
  • 1744 Vizualizări
  • 24 răspunsuri
  • 43 aprecieri

Nou de la YOXO! Noi planuri tarifare începând din 15 iunie!

Salut tuturor! Din nou vești bune de la YOXO. De astăzi, 15 iunie 2023,  YOXO îmbracă haine noi și vine cu un portofoliu nou de abonamente. Noile planuri tarifare Yoxo sunt: YOXO 9 lei (10 GB incluși)YOXO 19 lei (60 GB incluși)YOXO 39 lei (160 GB inc...

DanielaH_0-1686836837114.png
DanielaH de către Moderator
  • 2376 Vizualizări
  • 27 răspunsuri
  • 55 aprecieri

Ești nou la YOXO? Iată ce trebuie să știi!

Salut! Ne dorim ca acest topic să fie un fel de ghid pentru toți abonații noi Yoxo, indiferent din ce rețea de telefonie mobilă provin. Dacă aveți și voi completări, ele vor fi foarte binevenite și vă rugăm să le postați mai jos în rubrica de comenta...

DanielaH de către Moderator
  • 1704 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 12 aprecieri

Mic ghid despre plăți pentru clienții YOXO

Salut! În cazul în care aveți probleme cu efectuarea plăților și ați ajuns în perioada de grație, iată câtiva pași care vă vor ajuta să fiți la zi cu plata: asigurați-vă că aveți bani suficienți pe cardul introdus în aplicația YOXO și că acesta este ...

DanielaH_1-1681212576575.jpeg DanielaH_2-1681212611608.jpeg DanielaH_3-1681212683103.jpeg
DanielaH de către Moderator
  • 1141 Vizualizări
  • 6 răspunsuri
  • 10 aprecieri

[Rezolvat] Eroare de sistem la plata facturii - YOXO

De 4 zile incerc sa platesc factura la abonamentul YOXO si primesc aceeasi eroare in aplicatie: "Eroare de sistem. Tranzactia a esuat.".Sunt in contact cu cei de la serviciul clienti care de 4 zile imi spun ca departamentul tehnic se ocupa de aceasta...

teop de către Junior
  • 2689 Vizualizări
  • 19 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Yoxo - o bătaie de joc

Nu sunt atât de recalcitranta de obicei, dar acum m-au scos din pepeni. Mi-au inchis abonamentul pentru neplata duminică dimineață. Plata făcută la timp că de obicei in toți acești ani (vreo 20) de Orange și Yoxo.scriu in chat, atașez dovada cu extra...

Felicia17 de către Începător
  • 1069 Vizualizări
  • 8 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Soluționat! Yoxo -> abonament PJ

Buna,  Am un abonament  Yoxo, de curand mi-am deschis un PFA, pot muta numărul de pe Yoxo pe abonament nou PFA? Pot achizitiona si telefon in rate la abonamentul nou? 

Mbadea6 de către Începător
  • 385 Vizualizări
  • 1 răspunsuri
  • 1 aprecieri

Suportul dezamagitor - MyOrange/ Yoxo

Corelarea dintre contul myorange care nu afiseaza numerele yoxo, prin urmare teoretic nu au nici o legatura, in realitate aceasta exista, pentru ca daca stergi contul myorange "reusesti" sa stergi si yoxo... si ramai cu numerele yoxo active, dar nu m...

YOXO m-a taxat de doua ori si inca apare abonamentul neplatit

Salutare la toata lumea, asa cum am zis si in titlu, astazi este ziua de plata pt mine la yoxo, dintr un motiv sau altul am fost taxat de doua ori valoarea, si inca apare mesaj ca abonamentul nu este platit si am intrat in perioada de gratie, pe mess...

Livra de către Junior entuziast
  • 819 Vizualizări
  • 6 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Portare din Prepay VDF - Yoxo

Salutare,Am încercat o portare din Vodafone Prepay in Yoxo, insa aceasta a fost respinsa instant. Înțeleg ca pentru a relua procesul, am cateva variante, una din ele fiind să creez un cont nou Yoxo cu alt email. Am făcut asta insa nu am posibilitatea...

ISandu de către Junior
  • 1798 Vizualizări
  • 14 răspunsuri
  • 4 aprecieri

Am anulat portarea Yoxo, dar primesc mesaj sms ca se va efectua

Salut, am facut o cerere de portare din Vodafone in Yoxo pe care am anulat-o in urma cu o saptamana, direct din aplicatie. Nu am primit o confirmare pe email ca s-a anulat, doar ca am facut cererea de anulare.In Aplicatie nu mai apare ca si cum m-as ...

dvsls de către Începător
  • 458 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Ești nou la YOXO? Iată ce trebuie să știi!

Salut! Ne dorim ca acest topic să fie un fel de ghid pentru toți abonații noi Yoxo, indiferent din ce rețea de telefonie mobilă provin. Dacă aveți și voi completări, ele vor fi foarte binevenite și vă rugăm să le postați mai jos în rubrica de comenta...

DanielaH de către Moderator
  • 1704 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 12 aprecieri