la 26-06-2024 11:10 AM
Salut, doresc sa aflu codul PUK, dar eu am cont pe aplicația YOXO si nu pot accesa My Orange, iar nu am îndeajuns credit sa apeleze servicii clienți. Ce pot sa fac?
Vă menționez faptul ca, nu am acces in aplicația YOXO pentru a afla codul PUK pentru ca nu o pot accesa, telefonul fiind blocat cu mesajul “introduce codul PUK” . Cum trebuie sa procedez in acest caz ?
26-06-2024 11:25 AM - editat 26-06-2024 11:26 AM
Salutare!
Yoxo si MyOrange sunt aplicatii diferite (chiar daca reteaua este aceeasi, aplicatiile sunt diferite).
Daca ai acces la aplicatie (Yoxo), intra in "Setari Retea".
Poate te ajuta topicul:
https://comunitate.orange.ro/t5/yoxo/cod-puk-yoxo/m-p/121355
EDITARE: scoate SIM-ul din telefon si foloseste WiFi daca nu poti trece de mesaj.
la 26-06-2024 11:24 AM
Poți afla codul PUK al SIM-ului (indiferent dacă folosești cartelă SIM sau eSIM):
În această pagină, sub Detalii și Conturi asociate abonamentului vei găsi butonul de secțiunea Servicii și setări, apoi Afișare PUK.
Atenție, dacă introduci greşit codul PUK de 10 ori, cartela ta SIM se va bloca definitiv şi va fi necesar să o înlocuieşti.
26-06-2024 11:25 AM - editat 26-06-2024 11:26 AM
Salutare!
Yoxo si MyOrange sunt aplicatii diferite (chiar daca reteaua este aceeasi, aplicatiile sunt diferite).
Daca ai acces la aplicatie (Yoxo), intra in "Setari Retea".
Poate te ajuta topicul:
https://comunitate.orange.ro/t5/yoxo/cod-puk-yoxo/m-p/121355
EDITARE: scoate SIM-ul din telefon si foloseste WiFi daca nu poti trece de mesaj.
la 26-06-2024 11:55 AM
@IonutAP: Fără acces la aplicație sau alte mijloace electronice de comunicare, rămân două variante: 1. Dacă ai mai păstrat pachetul cu care ai primit SIM-ul, atunci pe acel plastic al SIM-ului este trecut inclusiv codul PUK. De altfel, de cele mai multe ori, acesta se recomandă a se păstra tocmai din acest motiv; 2. Dacă nu mai ai pachetul SIM-ului, atunci poți încerca într-un magazin Orange, pe baza SIM-ului și/sau CI. Succes.
la 26-06-2024 01:12 PM
Mulțumesc ! Am rezolvat !
la 26-06-2024 01:14 PM
Excelent. Unde/Cum ai aflat în final codul PUK? 🙂
26-06-2024 03:15 PM - editat 26-06-2024 03:20 PM
Am scos cartela SIM din telefon, pentru ca telefonul sa nu-mi mai solicite codul PUK, m-am conectat la o retea wi-fi pentru a putea accesa aplicata YOXO, apoi a fost simplu, in contul aplicatiei YOXO > Mai multe > Servicii si setari > Afisare PUK . ( am fost indrumat de catre Pololică, membru al comunicatii ). Multumesc !
la 26-06-2024 03:18 PM
@IonutAP, ne bucurăm că s-a rezolvat. Mulțumim pentru marcarea soluției și pentru feedback!
Te mai așteptăm în Comunitate.
la 26-06-2024 03:37 PM
Deci accesarea aplicației YOXO fără SIM în telefon. Mulțumim de feedback și te mai așteptăm în Comunitate și cu alte întrebări, idei sau soluții. Toate cele bune.
la 26-06-2024 03:22 PM
Pololică este numele celui care m-a ajutat ! 😁
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor