anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Activare eSIM Yoxo pentru clientii existenti

dragonuroshu
Explorator
Se poate activa eSIM pentru clientii yoxo existenti ? Adica sa nu trebuiasca sa fac abonament nou.
1 Soluţie acceptată‚

Salut, Poti opta pentru eSIM doar daca dispozitivul tau mobil este compatibil cu aceasta tehnologie. eSIM-ul este disponibil momentan doar la activarea unui abonament YOXO nou. Pentru utilizatorii existenti, trecerea de la SIM la eSIM se poate face in orice magazin Orange, din lista de aici https://www.orange.ro/shops/ Gasesti mai multe detalii aici https://www.yoxo.ro/help/oricine-poate-opta-pentru-esim/ In ceea ce priveste Chat-ul YOXO, intr-adevar, este un volum mai mare de solicitari, de aceea timpul de raspuns poate fi mai mare. Apelam la intelegerea ta si iti cerem scuze pentru disconfortul creat.

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

Razvan
#StarMember
Salutare! Trimite o solicitare la suportul yoxo si vezi ce spun ei, doar ei e pot ajuta cu o astfel de solicitare.

dragonuroshu
Explorator
Suportul de la yoxo e mort. Cica au foarte multe solicitari si dureaza cel putin 3 zile pana sa raspunda

Salut, Poti opta pentru eSIM doar daca dispozitivul tau mobil este compatibil cu aceasta tehnologie. eSIM-ul este disponibil momentan doar la activarea unui abonament YOXO nou. Pentru utilizatorii existenti, trecerea de la SIM la eSIM se poate face in orice magazin Orange, din lista de aici https://www.orange.ro/shops/ Gasesti mai multe detalii aici https://www.yoxo.ro/help/oricine-poate-opta-pentru-esim/ In ceea ce priveste Chat-ul YOXO, intr-adevar, este un volum mai mare de solicitari, de aceea timpul de raspuns poate fi mai mare. Apelam la intelegerea ta si iti cerem scuze pentru disconfortul creat.

In cazul in care sunt client existent YOXO cu eSIM, cum pot transfera eSIM-ul pe un telefon nou?

Salut, Corina!

Pentru schimbarea dispozitivului cu eSIM va trebui sa soliciți un nou cod de activare dintr-un magazin Orange. Mai întâi trebuie să te asiguri ca noul telefon este compatibil cu tehnologia eSIM și că nu ai atins limita de 3 instalări/ 12 luni. După aceea va fi necesar să faci o vizita la un Shop unde să soliciți, in baza Cartii de Identitate, un cod de activare eSIM. Găsești adresa celui mai apropiat magazin Orange aici https://www.orange.ro/shops/

dragonuroshu
Explorator
Tocmai am fost in magazinul Orange din Dorohoi care e un magazin partener, nu un Orange Shop, dar apare în lista de mai sus și mi s-a spus că ei nu pot face asta că ei nu au acces la abonamentele Yoxo.

vikeftimie
Junior entuziast
Ar mai fi o varianta neoficială testată de mine: soliciți închiderea abonamentului Yoxo cu opțiunea păstrarea Nr și trecerea pe prepay. După 24 de ore activezi din nou ca abonament nou Yoxo (pe același nr) și soliciți eSIM.