anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abuz Orange - Yoxo

VD2
Junior entuziast

Vreau sa va scriu despre experienta mea cu Yoxo.

Am inceput o portare de pe Vodafone pe Yoxo, pentru ca mi s-a parut ca are o oferta imbatabila.

Totul a fost super, pana ce am inceput sa-l folosesc. Am mai trimis un SMS, un apel... fara probleme...

Problema a aparut cand am fost nevoit sa trimit mai multe SMS-uri (aprox. 100 SMS in decursul unei ore) si m-am trezit cu numarul blocat desi zice ca are SMS/minute nelimitate. Le-am scris celor de la suport pe messanger-ul de la Yoxo, si aici au inceput abuzurile. Mi-au spus ca incalc asa-numitul TGV prin care nu am voie sa trimit zilnic mesaje la mai mult de 300 de utilizatori. Cand le-am spus ca am trimis doar 100 mesaje, mi-au raspuns ca 100 sau 300 e acelasi lucru si ca nu pot sa trmit mai multe mesaje decat primesc si tot felul de abuzuri din astea si mi-au cerut sa le trimit o declaratie in care le spun ca nu incalc TGV. Le-am trimis declaratia, si dupa o saptamana telefonul a ramas tot blocat.

Le-am scris din nou, si mi-au cerut si o poza cu buletinul. Aici alt abuz: am incarcat poza cu buletinul dintr-un folder cu acte si aplicatia Yoxo mi-a incarcat mai multe acte, chiar daca eu am selectat doar poza cu buletinul! Le-am cerut celor de la Yoxo sa le stearga si nu au vrut!

In ceea ce priveste declaratia, mi-au cerut sa o tot refac (de ex. sa mai scriu ca sunt de acord cu termenii Yoxo, sa reformulez "nu incalc TCG" in "respect TCG" si tot felul de alte cerinte absurde).

Dupa 2 saptamani, nr. de telefon este tot suspendat. Noroc ca intre timp am renuntat la portare si am ramas la Vodafone.

Pozele cu actele nu vor sa le stearga, chiar daca le-am spus ca NU sunt de acord sa le pastreze in chat.

Va las aici cateva screenshoturi (din pacate pot sa pun doar 4) de pe chat si vedeti cum trateaza clientii.

2.jpg4.jpg1.jpg3.jpg

22 Răspunsuri 22

arsradu
#StarMember

O singura intrebare am, doar ca sa ma asigur ca am inteles: ai trimis 100 SMS-uri la 100 de destinatari diferiti, intr-o ora?

Client Orange

FLo1
#StarMember

@VD2: Pentru astfel de practici încearcă mai bine alte modalități de comunicare / informare ale mesajelor pe care le transmiți, sau solicită un aboanement cu clauze CLARE (cum ar fi cele bussiness), care să conțină inclusiv scopul utilizării. 

Pololică
#StarMember

Salutare!

Problema nu stiu cat se pune la numarul de SMS-uri, cat la intervalul scurt (inteleg ca nu ai o luna in Yoxo). 100 SMS-uri intr-o ora la o persoana fizica ridica semne de intrebare. La oricine, nu doar la Orange. Eu am fost blocat la SMS-uri la Digi dupa ce am trimis de anul nou si ziua copilului (vorbim de 2023) aproxiamtiv 40 de mesaje "dintr-un foc", in conditiile in care trimis cam 30 de SMS-uri pe luna (practic, am activitate).

Legat de GDPR, citeste care sunt procedurile privind anonimizarea ta. Daca le respecti, se vor sterge. Nu cred ca se risca nimeni la amenzi usturatoare.

VD2
Junior entuziast

Revin cu niste precizari: Am avut "onoarea" sa folosesc YOXO o saptamana pana la blocare si in timpul asta am avut sub 10 apeluri telefonice, si aprox. 110 de SMS (intr-o saptamana) din care aprox 100 s-au nimerit sa fie in decursul unei ore (evindent catre mai putin de 100 de utilizatori diferiti), iar in TCG spune ca NU ai voie sa trimiti "catre mai mult de 300 de utilizatori diferiti in decursul unei zile".

VD2
Junior entuziast

Citate din conversatia cu suportul Yoxo:

"Nu avem posibilitatea sa stergem pozele trimise. Acestea nu se utilizeaza , decat poza cu actul de identitate in cazul in care doresti sa trimitem situatia mai departe, In cazul in care nu doresti nu o sa utilizeze nimeni acele documente "

"Iti inteleg nemultumirea dar nu avem posibilitatea sa stergem pozele din conversatie. Nu o sa le utilizeze nimeni in nici un scop. Datele tale sunt in siguranta. "

Chiar daca GDPR spune ca: "Regulamentul general privind protecția datelor (RGPD) le acordă persoanelor fizice dreptul de a solicita ștergerea datelor proprii, iar organizațiile au obligația de a da curs solicitării,"

Am atasat screenshot cu aceste abuzuri Orange/Yoxo.

5.jpg

Anonim
Neaplicabil

Nelimitat dar condiționat

Definiția cuvântului "nelimitat" trebuie schimbata in DEX.

:)) Banuiesc ca era o gluma.

Din punctul meu de vedere, nu trebuie schimbata definitia din DEX ci descrierea din "oferta" operatorilor. Daca exista note de subsol in momentul in care folosesti cuvantul "nelimitat", ele trebuie mentionate. Si....daca nu e nelimitat...nu ar trebui folosit cuvantul "nelimitat". Daca e nelimitat...dar cu limita sau...cu conditii, acela nu este nelimitat. E atat de simplu. 🙂 Si n-am nicio problema cu conditiile sau cu limitarile. Am o problema cu transparenta.

Client Orange

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Știu că de problema asta s-a mai văitat cineva și la abonament și se pare că folosirea în mod automat a sms-urilor îți poate aduce suspendarea serviciului.

VD2
Junior entuziast

mersi, dar nu au fost trimise automat. si nu s-a incalcat nici o conditie sau regula sau TCG.

de fapt, nici cei de la suport nu au putut sa-mi spuna motivul exact

concluzia mea e ca ORANGE e mare si tare si FACE CE VREA. daca ia cate o amenda de 100000 de lei pentru abuz sau GDPR, nu-i intereseaza ca pentru ei e 0.0000001% din profit, fapt pentru care isi permit sa trateze (fostii) clienti precum in capturile de ecran de mai sus.

Anonim
Neaplicabil

La toți furnizorii e la fel.

Singurul mod de sancționare este portarea.

Yoxo și Telekom nu sunt cele mai bune alegeri.

In urma cu vreo 8 ani, Vodafone, la minute si SMS-uri nelimitate, prevedea acel nelimitat este dat de o diferenta de maxim 500 minute intre apeluri primite si apeluri efectuate (si parca 300 la SMS-uri). Practic, daca doar sunam, aveam doar 500 minute in care sa ma incadrez (daca nu eram sunat). Deci, un abonament de 15-20E (cat erau Red-urile) aveam limita de 500 minute ca diferenta intre apeluri efectuate si apeluri primite. Si erau scumpe.

La Digi, cum am spus mai sus, am fost blocat la expedierea a aproximativ 40 de mesaje trimise (de anul nou, respectiv 1 iunie). De fiecare data a trebuit sa sunt si sa cer deblocarea. Nici macar in retea nu puteam tirmite. Mi-au spus, de fiecare data, ca "sistemul" considera ca aparatul sa fie virusat, dar, neoficial, am inteles ca se considera spam. Nu cred ca o va spune cineva oficial, dar o persoana fizica nu prea trimite asa multe mesaje intr-un timp asa scurt (probabil este introdusa o medie a dactilografierii).

Acum, daca te portezi si dai din lac in put, nu stiu ce sa zic. Depinde de fiecare. Nu stim ce reprezinta acele o suta de mesaje. Poate doar o informare asupra portarii catre cunoscuti.

Anonim
Neaplicabil

Poate a trimis acelaș mesaj la 100 de persoane.

Nu era necesar să îl scrie de 100 de ori.

Și dacă consideră că e spam sau ceva neconform de ce furnizorul nu suna clientul pentru a verifica situația în loc să suspende serviciul.

Stiu ce inseamna sa trimiti acelasi mesaj catre mai multe persoane. Poti sa scrii "Buna" si sa-l tirmiti la toata agenda. Din punct de vedere tehnic, inseamna ca ai trimis atatea mesaje cate persoane ai in agenda, chiar daca este un singur cuvant sau chiar caracter (punct, virgula, etc)

VD2
Junior entuziast

Indiferent ca este acelasi mesaj (de Martisor de exemplu) sau mesaje diferite, singura valoare numerica din termeni si conditii, TCG, contract, pe care am aflat-o ulterior de la suport, este "sa nu trimiti la mai mult de 300 de utilizatori diferiti intr-o zi", despre care nu a fost vorba in cazul de fata.

In rest interpretari de genul "mesaje automate" ne lasa la mana Orange-ul sa ne abuzeze cum doreste.