la 04-09-2024 10:32 AM - editat ultima oară la 04-09-2024 12:08 PM de DanielaH
0750xxxxxx a fost suspendat, bani în cont sunt, care ar fi motivul?
04-09-2024 11:08 AM - editat 04-09-2024 11:12 AM
@Mia1: Bun venit în Comunitatea Orange. La o primă analiză, motivul ar fi unul simplu: a expirat perioada activă. În acest caz (posibil din cauza neplății facturii) trebuie verificată dacă s-a făcut plata sau efectuată plata manual. Detalii regăsești aici: https://www.yoxo.ro/help/ce-se-intampla-daca-nu-platesc-abonamentul-la-timp/
Numai bine.
la 04-09-2024 12:19 PM
Mia, înțeleg că ai un abonament Yoxo? Cardul introdus in app este unul valid?
Dacă da, îți recomandăm să iei legătura cu colegii noștri prin intermediul messengerului din aplicație. Te așteptăm să revii cu vești bune să ne spui ce s-a întâmplat și cum s-a rezolvat. Mulțumim.
la 06-09-2024 08:57 AM
@Mia1, s-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor