anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Abonament Yoxo suspendat

Mia1
Începător

0750xxxxxx a fost suspendat, bani în cont sunt, care ar fi motivul?

3 Răspunsuri 3

FLo1
#StarMember

@Mia1: Bun venit în Comunitatea Orange. La o primă analiză, motivul ar fi unul simplu: a expirat perioada activă. În acest caz (posibil din cauza neplății facturii) trebuie verificată dacă s-a făcut plata sau efectuată plata manual. Detalii regăsești aici: https://www.yoxo.ro/help/ce-se-intampla-daca-nu-platesc-abonamentul-la-timp/

Numai bine.

DanielaH
Moderator

Mia, înțeleg că ai un abonament Yoxo? Cardul introdus in app este unul valid?

Dacă da, îți recomandăm să iei legătura cu colegii noștri prin intermediul messengerului din aplicație. Te așteptăm să revii cu vești bune să ne spui ce s-a întâmplat și cum s-a rezolvat. Mulțumim.

DanielaH
Moderator

@Mia1, s-a rezolvat situația?