anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Încheiat] 📢 Noua ofertă YOXO cu net nelimitat și roaming SEE

DanielaH
Moderator

Ați aflat de noua ofertă YOXO? Cu net nelimitat și roaming în Spatiul Economic European începând de la 19 lei?

Din 12 septembrie portofoliul de abonamente YOXO îmbracă haine noi.  Ce se schimbă? La achizitia de abonamente noi YOXO, clienÈ›ii vor avea la dispoziÈ›ie urmatoarele 3 pachete:

  • YOXO 10 GB (9 lei) --> 10 GB naÈ›ional + minute È™i SMS nelimitat, fără roaming
  • YOXO Nelimitat 4G+ (19 lei) --> net nelimitat 4G+ naÈ›ional, minute È™i SMS nelimitat, 4.19 GB în roaming SEE
  • YOXO Nelimitat 5G+ (49 lei) --> pachet nou cu net nelimitat naÈ›ional în reÈ›eaua 5G+ , minute È™i SMS nelimitat, 10.8 GB în roaming SEE

 

Utilizatorii YOXO existenți nu vor fi migrați pe noile pachete, ei vor putea pastra în continuare abonamentele pe care le dețin si vor putea opta pentru trecerea la cele noi cand vor dori.

Abonamentul YOXO 39 lei nu va mai fi disponibil la activarea de numere noi. Utilizatorii care au acum YOXO 39 lei pot ramane cu acest abonament atât timp cât vor dori, însă, dacă vor alege modificarea lui, nu il vor putea reactiva ulterior. De asemenea, utilizatorii care primesc bani înapoi pentru netul neconsumat vor pierde acest beneficiu odată cu alegerea unei oferte noi.  

 

Opțiunile disponibile rămân aceleași ca preț și modalitate de activare, însă, în funcție de abonamentul ales, resursele oferite de fiecare opțiune diferă astfel:

  • pentru abonamentul YOXO 10 GB:

               - opÈ›iunea de 12 lei oferă 60 GB în È›ară, fără acces la roaming SEE

               - opÈ›iunea de 32 de lei oferă 160 GB în È›ară, din care 7.06 GB disponibili în roaming SEE

 

  • pentru abonamentul YOXO Nelimitat 4G+ sau YOXO Nelimitat 5G+:

               - opÈ›iunea de 12 lei oferă 2.65 GB disponibili în roaming SEE care se adaugă la totalul de internet disponibil în abonamentul activ    

              - opÈ›iunea de 32 de lei oferă 7.06 GB disponibili în roaming SEE care se adaugă la totalul de internet disponibil în abonamentul activ

 

Ce părere aveți despre această nouă ofertă? Sună bine, nu?

Dacă doriți să aflați mai multe detalii despre noile abonamente YOXO, le găsiți aici, la un click distanță.

#HaiPeYOXO

DanielaH_0-1726118981107.png

 

Update - abonamentele și opțiunile YOXO reactualizate pot fi vizualizate aici

111 Răspunsuri 111

Ofertele curente sunt gândite de companie pentru a veni în întâmpinarea nevoilor unor categorii clare de clienți.

Dacă acum te gândești să vii spre Yoxo, ești singurul în măsură să decizi daca oferta este bună pentru tine sau nu. Nu se pune problema unei scăderi atunci când este un serviciu nou.

Dacă ești deja pe Yoxo, cât timp nu primești condiții mai proaste la prelungirea lunară, nu te afectează. În cuvintele tale, nu îți scade nimeni nimic.

Există clienți care nu folosesc deloc internetul. Există și oameni care folosesc dumbphones. Pentru ei, 1GB, 1000GB sau nimic este totuna. Că abonamentul este 100% digital poate nu le spune nimic. Cu riscul sa te supăr, iar dau un exemplu personal: părinții mei nu folosesc deloc internetul mobil. Eu le administrez abonamentele. La fel a fost și cu copiii până au mai crescut și au început să folosească datele mobile. La început voiam doar sa ma poată suna și să îi pot contacta și voiam doar cea mai ieftină varianta. Că nevoile s-au schimbat, e drept, însă atunci am schimbat și oferta.

Îți împărtășesc supărarea, la fel am fost și eu când aveam abonament cu Cashback și abonament fără Cashback doar pentru că l-am activat cu o săptămână mai târziu. Nu mi-a picat bine, dar nici nu am fost păcălit. Oferta a fost clară și a fost decizia mea de-a încheia noul contract. 🙂

Acestea fiind spuse, îți reiterez că îți înțeleg si îți împărtășesc parțial supărarea. Noua oferta comerciala Yoxo este decizia Yoxo, pe unii ne afectează mai mult, pe alții mai puțin. Situații similare am mai întâmpinat de-a lungul timpului și le-am luat așa cum au venit. Voi alege să nu mai răspund pe acest topic dacă nu pot aduce informații noi și/sau utile. 🙂

Mihai, în contextul în care generația alfa este speriată să țină un telefon la ureche și utilizează exclusiv telefonul pe speaker sau căști, ba mai mult: nu utilizează minute din abonament ci date mobile pentru apeluri video..... este de înțeles atât frustrarea cât și foamea de net mobil. Eu mă descurc 75-80% pe Wifi și e chiar ffffoarte bine.

Asta este scuza yoxo pentru reducerea datelor mobile cu 90%. 🙂

Apel taxabil serviciu clienți.🙂

Atât timp cât yoxo mă condiționează sa am acces la internet ( activare opțiuni /contact chat etc), nu ar trebui să reducă cantitatea de GB.

Puteau mari preturile cu câțiva lei.

Bobibob
Junior

Sau vor pierde niste clienti. Eu aveam copiii pe acel abonament, era suficient ce le oferea de 9 lei, dar in momentul de fata ma gandesc sa renunt total la abonamente. Si asa stau prea mult pe telefoane :))

Razvan
#StarMember

De astăzi, Yoxo 10Gb net la 9 lei a devenit Yoxo 1Gb net la 9 lei.

IMG_1071.png

 

Razvan
#StarMember

Ieri l-am trecut pe tata pe yoxo. Dintr-o eroare materială, am bifat optiunea de 19 lei, acu 15 zile și am zis că il trec pe 26 la abonamentul de 9 lei, surpriză, nu am ce sa fac cu 1 Gb net, că el mai consuma și peste. Am trecut de la un abonament fun 10 redus la 4 euro la cel de 19 lei, care are prețul in lei și este mai stabil ca la abonamente.

András
Explorator

Raspunsul oficial la intrebarea "cum se modifica oferta YOXO de 9 lei" il gasiti aici.

MihaiC99
Campion

Răspunsul Yoxo este clar, clienții vechi nu sunt afectați.

"Informații despre abonamentul YOXO 10 GB și trecerea la YOXO 1 GB

Abonamentul YOXO 10 GB la 9 lei va fi disponibil în continuare pentru utilizatorii care îl au deja activ. Totuși, dacă alegi să treci la un alt abonament (de exemplu, YOXO 19 lei sau YOXO 49 lei), nu vei mai putea reveni la abonamentul de 10 GB. În cazul în care dorești să activezi din nou abonamentul de 9 lei, vei primi oferta actualizată, care include doar 1 GB internet național.

Pe scurt:

  • Dacă ai deja abonamentul YOXO 10 GB activ, îl poÈ›i păstra în continuare.
  • Dacă treci la un alt abonament, nu vei mai putea reveni la YOXO 10 GB, ci doar la varianta de 1 GB internet naÈ›ional."

La Yoxo a rămas un singur abonament competitiv (cel de 19 Ron), pentru restul abonamentelor se pot găsi variante alternative pe piata.

1000002032.jpg

Sursa photo È™i mai multe informaÈ›ii despre oferta Yoxo actualizata aici.

Însă nici pentru clienții vechi nimic nu este sigur (unii clienți au fost forțați să treacă la noua oferta datorita unor erori legate de cont).

MihaelaA
Ex Community Manager

Salut tuturor,

Referitor la oferta YOXO 9 lei modificările sunt următoarele (începând cu data de 26 februarie 2025):

  • Activare nouă: La activarea unui pachet nou (migrare de la Orange, portare sau activare număr nou), utilizatorii vor primi 1 GB internet naÈ›ional, minute È™i SMS-uri nelimitate naÈ›ional.
  • Utilizatori existenÈ›i: Cei care au deja pachetul de 9 lei cu 10 GB activ vor continua să beneficieze de 10 GB internet naÈ›ional.
  • Migrarea de la alte abonamente: Utilizatorii existenÈ›i care doresc să migreze la YOXO 9 lei vor avea acces la oferta cu 1 GB internet naÈ›ional.

Odată ce un utilizator existent a schimbat abonamentul de 9 lei cu 10 GB (cu altul de 19 lei/49 lei), nu va mai putea activa din nou oferta de 9 lei în aceleași condiții. Dacă decide să revină la oferta de 9 lei, va primi 1 GB internet național.

Aceste informații le regăsiți și în pagina YOXO Help.

Apreciem feedback-ul vostru și vă mulțumim.

adrian87n
Cunoscător certificat

Am ales sa modific raspunsul din DA in NU, Daniela, deoarece initial citisem aiurea si apoi am reintrat si citit si am vazut ca la 9 lei modificati din 10 Gb in 1 Gb.... si mi-am dat seama ca de fapt suna cam aiurea, adica scaderea de la 10 GB la doar 1 GB pt 9 lei. CLAR parerea mea e ca NU E OK !!!!!!!!   trebuia macar 5 GB , glumind .... 1 GB ca la săraci... sorry, sincer.. e usor dezamagitor, clar ce eu am acum pe Yoxo voi pastra si  nu o sa trec la noua varinta de Yoxo 90 lei cu 1 gb net.. e ca la saraci 1 Gb   :)))))...  ati ramas fara net? atunci adaugati mai multe abonamente la 9 lei (9 Gb), la 12 lei ( 12Gb) , la 15 lei 15 Gb , la 18 lei 18 Gb , la 20 lei (20 Gb)    asa ar fi fain saaaauuu.... la 9 lei (5 Gb), la 12 lei ( 6 Gb) , la 15 lei 7 Gb , la 18 lei 9 Gb , la 20 lei (10 Gb) - adica jumatate GB din val abon. , eu am un abonament Orange si unul Yoxo de care sunt multumit, dar cu siguranta voi ramane la ofertele actuale, in cazul in care apar modificari din astea mai ....hazlii . ...

Ahh, Eu le-am propus la Yoxo ca sa fie imbunatatite aceste chestii:

- mai multe tipuri de abonamente la Yoxo,  la 9 lei (9 Gb), la 12 lei ( 12Gb) , la 15 lei 15 Gb , la 18 lei 18 Gb , la 20 lei (20 Gb)    asa ar fi fain saaaauuu.... la 9 lei (5 Gb), la 12 lei ( 6 Gb) , la 15 lei 7 Gb , la 18 lei 9 Gb , la 20 lei (10 Gb) - adica jumatate GB din val abon.

- buget adaugat in aplicatie , care il poti incarca cand vreau eu si de unde sa se achite lunar abonamentul, 

- Mai multe carduri salvate in Aplicatia Yoxox, stii de ce? unu sa fie  cardul principal si carduri de backup. (n cazul in care pe cardul principal nu sunt bani, sa se verifice cardurile salvate de backup) 

- plata din Yoxo cu factura Orange (pentru cei ce detin si un abonament orange  (asa ca si in Magazin Play unde iti faci abomente si poti opta pentru plata cu factura orange)

 

La punctul 4 cred ca e rezolvata treaba, dar nu prin Yoxo, ci printr-un card separat: Huawei are un parteneriat pentru platile prin NFC (numele nu e cel mai indicat in limba romana) si are fix functia asta: anti embarrassment ("anti rusinare" in care ai un card principal pentru plati si unul de backup).

Pe scurt: ai cardul aplicatiei si un card principal de unde pleaca banii (pe extras va aparea *acronim aplicatie*Carrefour sau *acronim*Yoxo sau... etc). In cazul in care cardul principal nu are bani, aplicatia comuta la al doilea card adaugat in aplicatie. Pentru variantele platite se pot adauga mai multe carduri (mai mult de doua, cat permite varianta gratuita).

La cei cu Google Pay si Apple Pay nu stiu daca cele doua servicii de "Pay" permit functia de schimbare card in cazul in care plata nu poate fi efectuata. Din fericire, la mine nu a fost nevoie, dar am setarea facuta ca, in cazul in care nu am banii pe un card, sa treaca la urmatorul.

adrian87n
Cunoscător certificat

pai imi poti explica umpic cum vine asta cu "La punctul 4 cred ca e rezolvata treaba, dar nu prin Yoxo, ci printr-un card separat: Huawei "   tu ai Huawei ? eu functionez pe Samsung, care e solutia, sa schimb telefonul Samsung cu Huawei :)) ? Asta e solutia ta ?  Eu cred ca totusi ai vrut sa zici ca solutia e ideea e buna ca solutie de implementat (in aplicatie pentru toate telefoanele, nu doar Huawei, acuma no , tu daca ai Huawei, bravo tie, dar nu toti avem Huawei, si nici nu intentionam sa avem... deci la punctul 4 eu am propus ca sa fie adaugata aceasta optiune de care zici tu la Huawei care apropo e suuper , dar sa fie si in Yoxo asa cum am specificat eu ,nu @Pololică ? ce zici e buna ideea, nu? 😉 

De fpat, daca stau bine si ma gandesc , punctele 2,3 si 4 se refera la propuneri pentru pentru VARIANTE DE BACKUP PENTRU PLATA ABONAMENTULUI YOXO.... în aplicatia YOXO, IN CAZUL IN CARE PE CARDUL SALVAT IN APP NU EXISTA BANI... (sa ai un buget in aplicatia Yoxo, sa ai mai multe carduri salvate, cel putin 2-3 sa poti salva pt backup la plata, sau sa poti adauga valoare abonamentului Yoxo pe factura Orange - pt cei ce au si un abonament Orange ) . 😉 probabil nu s-a inteles ce am specificat.. dar noroc ca putem rdetalia si rescrie ca sa se inteleaga perfect 😉 cred ca acum s-a inteles exact

si .. apropo @Pololică nu tie ti se adresa sugestia.. sau no poate lucrezi la Orange, atunci da .. esti angajat orange sau raspunsul tau a fost doar ... o parere proprie subiectiva ?

Din motive de traducere, nu pot numi operatorul de card, dar am dat cu cine opereaza (nu e Revolut, nu e Binance, ca sa fiu mai explicit).

Da, este o varianta, dar varianta are un exemplu (care poate fi luat in calcul). Eu doar am expus ce folosesc pentru platile cu telefonul din moment ce Google nu mai ofera suport utilizatorilor Huawei (inclusiv pentru Google Pay).

Plus ca o propunere similara am expus si eu cand am avut in probe Yoxo (cauta pe profilul meu topicul si vei vedea propunerile).

Si nu, nu sunt angajat Orange (dar o s-o repet cat va fi nevoie).

adrian87n
Cunoscător certificat

ca sa concluzionam, fara sa ne pierdem in detalii inutile, propunerile mele sunt utile si bine venite, da? 

De preferat este să verifici lunar efectuarea platii către Yoxo.

Primele 2 sugestii sunt foarte bune.