la 23-07-2025 11:42 AM
Draga Comunitate,
Ma poate ajuta cineva cu o solutie legata de Voyo? Credentialele la conectarea prin Orange funcționează foarte bine pe web, desktop, dar in aplicatia mobila pt Android (v. 6.13.1 cea mai recenta in Google play) obtin doar eroarea "serviciu este momentan indisponibil" si asta de săptămâni bune
la 23-07-2025 12:16 PM
Salut. Începând cu 18iunie2025 opțiunea pentru VOYO nu mai face parte din oferta Orange. Detalii aici: https://comunitate.orange.ro/t5/tv/a-ie%C8%99it-voyo-din-oferta-orange/m-p/191253#M11242
Interesantă este mențiunea că te conectezi pe platforma web.
la 23-07-2025 12:31 PM
Salutare!
Cel mai probabil pe versiunea web nu s-au actualizat protocoalele de acces sau ai cookies care ofera accesul. Daca stergi cookies, cred ca nici acolo nu vei mai avea acces cu contul Orange.
la 23-07-2025 12:38 PM
M-am logat pe un calculator pe care nu ma logasem niciodată in trecut, accesul e permis. Pe tv conectat la cont, accesul e permis fara probleme, chiar si de pe telefonul cu Android pe care nu merge conectarea prin aplicatie, merge conectarea prin chrome cu aceleași credentiale.
Deci, sa înțeleg ca niciun abonat voyo din trecut prin orange nu ar trebui sa mai aiba acces in voyo.ro? Ca nu e eroare in aplicatie?
la 23-07-2025 12:47 PM
Pare că pe platforma VOYO.ro încă nu este actualizată situația, adică ai putea încă să te loghezi cu credențialele ORO/OROC. Aceasta poate pentru abonamentele în derulare care au această opțiune. Dar va fi actualizată situația și acolo curând.
la 23-07-2025 01:28 PM
Salutare!
Nu mai este disponibil acest serviciu la Orange de prin iunie.
Ai detalii despre acest lucru aici .
Baftă!
la 23-07-2025 02:57 PM
Mulțumesc tuturor pentru raspunsuri.
Inteleg ca Orange nu mai permite activari noi de optiuni Voyo, dar nu am văzut nicaieri ca asta implică si ca toate abonamentele vechi, in derulare, se opresc cu această ocazie. Iar daca aceleași credentiale nu mai permit conectarea prin app, dar sunt bine mersi valabile la conectare web sau chiar de pe mobil prin browser, imi da cu virgula
la 23-07-2025 03:29 PM
Probabil parteneriatul dintre Orange si Voyo (Pro TV) a ajuns la final. Teoretic ar trebui sa fie o perioada tranzitorie pana abonamentele (de Voyo) ajung la "scadenta" si, apoi, se va face o actualizare generala pe toate partile.
Ca un exemplu: cand Lycamobile a inchis taraba in Romania, cu o luna inainte nu au mai permis achizitia de optiuni si cartele noi. Deci, toata luna decembrie 2023, cine a vrut sa foloseasca serviciile lor o facea doar pe creditul existent, daca avea. Cand se termina creditul... portarea era singura solutie pentru a utiliza numarul.
la 23-07-2025 05:02 PM
Pentru clienții care au serviciul Voyo activat înainte de 12 iunie 2025 serviciul ar trebui sa fie funcțional.
@Bogdan_El, ne poți oferi codul de abonat și numărul pe care ai opțiunea activă (în mesaj privat)? Putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Mulțumim.
la 25-07-2025 10:05 AM
@Bogdan_El, s-a rezolvat situația?
Dacă nu, te așteptăm în continuare cu codul de abonat și numărul de telefon.
la 25-07-2025 08:37 PM
Buna
Nu. Problema persista. Si nu cred ca e legata de un user. Ar trebui verificat pentru toti utilizatorii.
Pe web (inclusiv browser de pe mobil) ma pot conecta fara nicio problema. Prin app Android conectarea cu aceleași credentiale merge doar pe telefoanele / tabletele pe care eram deja logat dupa oprirea parteneriatului cu voyo. Pe orice alt telefon nou, nu mai pot sa ma loghez: serviciul este indisponibil momentan.
Ati oprit înregistrarea de noi dispozitive prin conectare operator? Chiar si pe contract in derulare de ani de zile? Suport Voyo nu ofera nicio solutie, ma trimite catre Orange pentru soluționare
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor