la 26-07-2023 07:11 PM - editat ultima oară la 27-07-2023 08:10 AM de DanielaH
Considerați ca trebuie platit abonamentul TV daca intr-o luna nu am avut de 10 ori semnal de dimineata pana seara timp de 10 zile, din cauza problemelor tehnice ce le are Orange?
la 26-07-2023 07:50 PM
Salutare,
Trebuie să le sesizezi aceste aspecte și să le ceri lor să-ți reducă factura, pentru că dacă o faci tu, te trezești cu serviciile suspendate și cu alte neplăceri!
Dacă te ajută, le faci o sesizare din secțiunea Contact.
Dacă ești client Orange Romania, de aici:
https://www.orange.ro/contact/
Iar dacă ești client Orange Romania Communications, de aici:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Baftă!
la 29-07-2023 09:18 AM
Am facut, dar degeaba, ei se eschivează cu tot felul de răspunsuri .
la 29-07-2023 09:34 AM
Nu ai primit un răspuns? Nu ai număr de înregistrare?
la 29-07-2023 09:35 AM
Concret, ce ti-au spus?
la 30-07-2023 02:21 PM
Normal ca vin cu tot felul de raspunsuri, ca de altceva multi operatori nu sunt in stare. Daca poti cumva dovedi ca nu ai avut semnal, reclama-i la ANPC si/sau ANCOM, nu astepta pana iti rezolva ei problema, fiindca e in interesul lor sa nu o faca. Plateste factura, sa nu te dea la recuperatori, dar dupa ce depui o reclamatie si nu se rezolva. Ii suni la 300 si le zici ca doresti restituirea banilor platiti in zilele jn care serviciul a fost nefunctional. Daca nu pricep cu vorba buna, apelezi la autoritati,dar platesti intre timp factura, ca sa nu ai probleme
la 26-07-2023 08:38 PM
Salut,
Ai facut sesizare de nefunctionare? Daca da, poti cere sa se scada cele 10 zile de pe factura urmatoare.
la 29-07-2023 09:17 AM
Am facut de fiecare data sesizare si degeaba.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor