09-01-2025 11:07 AM - editat 09-01-2025 06:08 PM
Buna ziua. Am făcut o sesizare in 24.12. 2024 pentru că antena satelit s-a mișcat. (Nu a fost legata corect pe suport in vara anului 2024 și domnii instalatori au legat și cu sarma sa fie lucru bun. ) Am sunat in fiecare zi lucrătoare și mereu spuneau că urgentează dar în 8.01.2025 am primit mesaj că sesizarea se închide că nu am fost găsit. Lucru neadevărat deoarece nu am fost sunat de nimeni. As dori sa știu cui mă pot adresa pentru o sesizare împotriva lor? In fața cui răspund acești "domni" . Stau de 16 zile fara tv Multumesc!
la 09-01-2025 03:15 PM
De 17 zile tot asta aud și nimeni nu vine.
Pe lângă asta mai și spun colegii dvs că au închis sesizarea deoarece am fost sunat de echipa tehnica și nu am răspuns, lucru total fals eu nefiind contactat și se poate verifica.
Vi se pare lucru normal sa fie legată cu sarma ?
la 09-01-2025 11:24 AM
Salut, Vasile, și bun venit în Comunitate!
Putem ruga și noi colegii de la departamentul tehnic să verifice statusul sesizării tale. Ne poți da, te rog, numărul ei?
la 09-01-2025 11:32 AM
236089959
Și ieri am primit mesaj de la Orange TV că solicitarea de intervenție cu Nr 40065459 a fost anulată.
la 09-01-2025 11:39 AM
Mulțumesc pentru răspuns. Îți confirmăm că situația ta este în continuare în atenția colegilor noștri care fac toate verificările necesare pentru remediere. Îți recomandăm să aștepți răspunsul lor legat de soluționare.
la 09-01-2025 03:15 PM
De 17 zile tot asta aud și nimeni nu vine.
Pe lângă asta mai și spun colegii dvs că au închis sesizarea deoarece am fost sunat de echipa tehnica și nu am răspuns, lucru total fals eu nefiind contactat și se poate verifica.
Vi se pare lucru normal sa fie legată cu sarma ?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor