la 20-10-2023 09:21 PM - editat ultima oară la 23-10-2023 09:08 AM de DanielaH
Bună ziua,
Am activat opțiunea Voyo pe factura Orange dar atunci când încerc să ma loghez în voyo cu contul de orange apare o eroare “Autentificare nereusitã. Te rugam să reincerci.”
m-am încercat logarea de pe aplicația din telefon și de pe web dar apare aceeași eroare. Ce ar putea să fie în neregulă?
Am atașat și screen-uri
Multumesc!
20-10-2023 09:33 PM - editat 20-10-2023 09:37 PM
Salut,
Daca esti client Orange Romania (nu fost Telekom Fix), ai aici un tutorial care sa te ajute. Urmeaza pasii si vezi daca reusesti asa.
la 20-10-2023 11:03 PM
Mulțumesc dar din păcate în articol se prezintă cum se poate activa opțiunea, iar eu deja o am activă și nu o pot dezactiva, după cum se vede și în imagine. Problema e ca nu recunoaște contul. Am încercat momente și dispozitive diferite.
Ma gândesc ca ar putea fi faptul ca eu am deja un cont cu aceeași adresă de e-mail pe voyo și asta ar putea fi cauza erorii.
As fi curios dacă a mai avut cineva problema asta și cum a rezolvat-o.
la 21-10-2023 12:58 AM
S-a rezolvat. Am intrat de pe o tabletă android pe site-ul web Voyo și s-a deschis automat aplicația mobilă voyo în care apar deja conectat cu un mail de forma xxxxx@voyoorange.ro.
De pe windows și iOS nu a funcționat deloc.
la 21-10-2023 10:26 AM
E si asta o varianta. Cu toate ca eu as fi curios de ce nu merge si de pe celelalte. :)) Dar daca pentru tine e ok, atunci nu pot decat sa ma bucur ca ai gasit o solutie care sa functioneze.
la 21-10-2023 05:10 AM
Bine că ai reușit, într-un final!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor