anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Voyo nefuncțional, logare prin Orange

Suren
Explorator

Bună ziua,

Am activat opțiunea Voyo pe factura Orange dar atunci când încerc să ma loghez în voyo cu contul de orange apare o eroare “Autentificare nereusitã. Te rugam să reincerci.” 
m-am încercat logarea de pe aplicația din telefon și de pe web dar apare aceeași eroare. Ce ar putea să  fie în neregulă? 
Am atașat și screen-uri
Multumesc! 

5 Răspunsuri 5

arsradu
#StarMember

Salut,

Daca esti client Orange Romania (nu fost Telekom Fix), ai aici un tutorial care sa te ajute. Urmeaza pasii si vezi daca reusesti asa.

Client Orange

Mulțumesc dar din păcate în articol se prezintă cum se poate activa opțiunea, iar eu deja o am activă și nu o pot dezactiva, după cum se vede și în imagine. Problema e ca nu recunoaște contul. Am încercat momente și dispozitive diferite. 
Ma gândesc ca ar putea fi faptul ca eu am deja un cont cu aceeași adresă de e-mail pe voyo și asta ar putea fi cauza erorii. 
As fi curios dacă a mai avut cineva problema asta și cum a rezolvat-o. 

Suren
Explorator

S-a rezolvat. Am intrat de pe o tabletă android pe site-ul web Voyo și s-a deschis automat aplicația mobilă voyo în care apar deja conectat cu un mail de forma xxxxx@voyoorange.ro. 
De pe windows și iOS nu a funcționat deloc. 

E si asta o varianta. Cu toate ca eu as fi curios de ce nu merge si de pe celelalte. :)) Dar daca pentru tine e ok, atunci nu pot decat sa ma bucur ca ai gasit o solutie care sa functioneze.

Client Orange

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Bine că ai reușit, într-un final!