anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Probleme de conectare Orange TV Go pe iOS

Anonim
Neaplicabil

Bună tuturor,

de când pățania cu posibila majorare a abonamentului cu 1 euro, fapt care nu s-a consumat după ce mi-am exprimat dezacordul, m-am uitat cu atenție peste factură și am descoperit că am inclus cu discount de 100% opțiunea Orange Movie Go Unlimited.

Pe vremuri când aveam alt tip de abonament am urmărit tot seria Grey's Anatomy și-am zis să văd la al câtelea sezon au ajuns pentru că ultima dată m-am uitat la acest serial în 2019 înainte de pandemie.

Din păcate nu mă pot loga în aplicația pe iOS... am încercat toate variantele posibile și primesc un mesaj de genul că un alt utilizator care folosește contul meu m-a deconectat... practic e greu de crezut că stă cineva să vadă cine se conectează dar mi-am zis că e posibil și am intrat în versiunea desktop unde surpriză: singurii utilizatori care erau logați în contul Orange TV Go eram eu în sesiunea de desktop și vechiul telefon Android.

Am deconectat telefonul cu Android și am încercat din nou să mă loghez în aplicație pe iOS... cu același succes... cineva sau ceva mă deconectează 🙂

Pățiși careva ceva de genul acesta? Vreo idee, vreo soluție?

1 Soluţie acceptată‚

Anonim
Neaplicabil

A fost nevoie de fix o lună din momentul în care am deschis acest topic pentru ca problema să se rezolve printr-o versiune nouă a aplicației Orange TV Go pentru iOS care tocmai aceasta face: rezolvă unele probleme de autentificare pe unele versiuni de iOS... zice Orange.

Eu zic că le rezolvă pentru iOS 16.2 și sper să nu se strice din nou jucăria la următoarea actualizare a iOS 16.3 care e pe vine pentru 7 februarie 2023 dacă nu apar alte surprize în versiunea beta.

Vizualizare soluţie în postul original

30 Răspunsuri 30

Recomandarea colegilor noștri este să resetezi TV Go Box la valorile din fabrică și să reiei procesul de configurare. Uitre aici un tutorial: https://www.orange.ro/help/cum-instalez-tv-go-box-15468 

Mentionam ca te poti loga pe maximum 3 dispozitive cu același cont, deci în prealabil accesează aplicația de pe mobil, iar în "Setări" la "Dispozitive conectate" șterge alte dispozitive astfel încât să fie inregistrate maximum 2 dispozitive fărăTV Go Box.