anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Probleme de conectare Orange TV Go pe iOS

Anonim
Neaplicabil

Bună tuturor,

de când pățania cu posibila majorare a abonamentului cu 1 euro, fapt care nu s-a consumat după ce mi-am exprimat dezacordul, m-am uitat cu atenție peste factură și am descoperit că am inclus cu discount de 100% opțiunea Orange Movie Go Unlimited.

Pe vremuri când aveam alt tip de abonament am urmărit tot seria Grey's Anatomy și-am zis să văd la al câtelea sezon au ajuns pentru că ultima dată m-am uitat la acest serial în 2019 înainte de pandemie.

Din păcate nu mă pot loga în aplicația pe iOS... am încercat toate variantele posibile și primesc un mesaj de genul că un alt utilizator care folosește contul meu m-a deconectat... practic e greu de crezut că stă cineva să vadă cine se conectează dar mi-am zis că e posibil și am intrat în versiunea desktop unde surpriză: singurii utilizatori care erau logați în contul Orange TV Go eram eu în sesiunea de desktop și vechiul telefon Android.

Am deconectat telefonul cu Android și am încercat din nou să mă loghez în aplicație pe iOS... cu același succes... cineva sau ceva mă deconectează 🙂

Pățiși careva ceva de genul acesta? Vreo idee, vreo soluție?

1 Soluţie acceptată‚

Anonim
Neaplicabil

A fost nevoie de fix o lună din momentul în care am deschis acest topic pentru ca problema să se rezolve printr-o versiune nouă a aplicației Orange TV Go pentru iOS care tocmai aceasta face: rezolvă unele probleme de autentificare pe unele versiuni de iOS... zice Orange.

Eu zic că le rezolvă pentru iOS 16.2 și sper să nu se strice din nou jucăria la următoarea actualizare a iOS 16.3 care e pe vine pentru 7 februarie 2023 dacă nu apar alte surprize în versiunea beta.

Vizualizare soluţie în postul original

30 Răspunsuri 30

arsradu
#StarMember

Salut alterego! 🙂

Ai incercat cumva sa deconectezi si desktop-ul? Posibil sa fie undeva o limita pe numarul de device-uri. Dar...daca ar fi fost asa, teoretic nu ar fi trebuit sa te lase sa te loghezi nici pe Android.

Deci...ori e o problema doar in versiunea de iOS, ori...acea limita odata atinsa, nu se reseteaza prin delogare. Adica, iti salveaza permanent cele doua device-uri, si doar de pe alea te poti loga.

Pe de alta parte, am incercat si eu aplicatia (chiar daca nu am optiunea respectiva, doar cat sa vad daca merge logarea) si...a mers. Am luat ca test canalul DIVA. Totul ok pe partea mea.

Culmea, am incercat sa ma loghez simultan si pe laptop, si sa deschid si acolo un program, si a mers.

Pare sa fie ceva specific. Ori cu oferta respectiva, ori cu programul/continutul pe care incerci sa-l vezi.

Client Orange

delfinas
#StarMember

 

Aplicația e updatata, ai incercat sa o dezinstalezi/reinstalezi?

Încearcă, atunci când te loghezi pe un dispozitiv, să nu fii logat și pe altul simultan, că nu se poate sa fii și pe desktop și pe telefon în același timp, din același cont

Anonim
Neaplicabil

Acesta e mesajul pe care-l primesc în momentul în care încerc să mă autentific.

Mai are cineva acces la contul tău?

Anonim
Neaplicabil

acum nu... am șters tot ce era de șters... singura modalitate de acces erau aplicațiile instalate pe alte telefoane... dar acelea nu apăreau în lista de device-uri... 

Anonim
Neaplicabil

@delfinas mulțumesc pentru intuiție... m-am delogat de pe dektop... m-am autentificat pe telefon și surpriză... a mers... dar e un pic ciudat pentru că pe vremuri aveam pe vreo 3 telefoane simultan... în versiunea de dektop și pe iPad... fără să am vreo problemă... probabil e o problemă pe contul meu...

Cu plăcere!!! Mă bucur că s-a lămurit misterul!  🙂

Anonim
Neaplicabil

@delfinas m-am bucurat degeaba... în timp ce povesteam de aici am fost deconectat pur și simplu... am atașat captura într-un mesaj anterior dar o las din nou aici...

Practic nu mai e nimeni pe contul pe Orange TV GO...

Ai dezinstalat și reinstalat aplicația?

Anonim
Neaplicabil

DA... deși nu știu cât de dezinstalată e în iOS că o ștergi pur și simplu... ai opțiunea de a șterge scurtătura sau aplicația... dar degeaba...

Atunci s ar putea să fie o problemă legată de versiunea de iOS, daca pe alte dispozitive merge Orange TV go fara probleme.

Anonim
Neaplicabil

Am iOS 16.2 și Orange TV Go 9.2 

Mie mi-a mers fara probleme pe laptop (in browser) si iPhone (aplicatie)...simultant.

Deconectarea se produce instant sau dupa un anumit timp?

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Conectat fiind în varianta desktop deconectarea se produce instant, practic dacă n-ar fi acel mesaj ai avea impresia că nu te-ai conectat, dacă nu sunt logat în varianta desktop... merg pe un canal tv disponibil... începe să ruleze și se afișează mesajul de deconectare.