la 19-10-2022 02:58 AM - editat ultima oară la 20-10-2022 08:47 AM de DanielaH
De ieri nu îmi mai funcționează Orange TV go nici pe smart tv samsung nici pe telefon (S22 ultra).
la 19-10-2022 06:13 AM
Poți trimite un email la adresa aplicatii@orange.com, le dai numărul de telefon și numele asociat contului My Orange (Orange tv go), le explici ce eroare/erori și probleme întâmpini și se rezolvă relativ repede.
Baftă și să ne ții la curent!
la 19-10-2022 07:05 AM
Salut! Ai beneficiat cumva de ceva oferta promoțională cu acces la Orange TvGo pentru o perioadă de timp? Am întâmpinat și eu problema asta, am beneficiat de 6 luni de acces gratuit la Orange TvGo, varianta world iar după ce au trecut cele 6 luni am uitat pur și simplu...
la 19-10-2022 01:24 PM
Incearca o delogare si mai logheaza-te o data. Ar trebui sa vezi minim canalele din abomanet (tv sau mobil).
la 20-10-2022 06:29 AM
Mulțumesc pentru sfat. A funcționat! Acum e ok
la 19-10-2022 04:41 PM
@adrianG1, s-a rezolvat situația? Dacă nu, oferă-ne, te rog, mai multe detalii. Ce se întâmplă când accesezi aplicația?
20-10-2022 06:31 AM - editat 20-10-2022 06:31 AM
I-ai contactat pe cei de la aplicatii@orange.com sau a funcționat în alt fel?
la 20-10-2022 08:47 AM
@adrianG1, ne bucurăm că s-a rezolvat. Te așteptăm să revii și să ne spui și cum. În felul acesta îi vei ajuta și pe ceilalți membri să găsească mai ușor informațiile dorite în caz că se confruntă cu o situație similară. Iar dacă te-au ajutat răspunsurile primite aici, marchează-l ca soluție pe cel mai bun. Mulțumim.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor