anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu reușesc sa ma conectez pe HBO MAX

TeodoraR
Junior

Bună ziua,

Nu reușesc sa ma conectez pe HBO Max deși am abonament care include acest serviciu.  Îmi apare eroarea atașată atunci când încerc sa ma conectez. De asemenea, dacă încerc sa sun atunci robotul îmi zice ca datele introduse nu sunt corecte asa ca nu pot contacta un operator.

20221223_131030.jpg

12 Răspunsuri 12

Anonim
Neaplicabil

Aceeași problema o am și eu, nici eu nu ma pot conecta, faci sesizare la Orange ei o sa îți spună ca la ei este totul în regula și sa iei legatura cu cei de la hbo max, iar când ii contactezi pe cei de la hbo max ei dau vina pe orange și o iei de la capăt :). Au trecut 3 săptămâni și tot nu am rezolvat nimic. 

DanielaH
Moderator

Salut!

Este făcută asocierea între contul My Orange și contul HBO Max?

Anonim
Neaplicabil

Sunt asociate conturile dar degeaba. Primesc eroarea ca abonamentul a expirat 🙂 . Poate pana la anu vad și eu un film pe hbo max 🙂

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Ai aici detalii despre cum ar trebuie să faci:

https://www.orange.ro/servicii-fixe/tv/hbo-max/

Sper să reușești!

Baftă!

Anonim
Neaplicabil

Am urmat toți pașii corect și tot nu merge, nici cei de la Orange nici cei de la hbo max nu au reușit sa rezolve, se arunca vina de la unu la altu. 

Asa am procedat, dar nu reusesc. Apare eroarea pe care am atasat-o în primul mesaj...

Anonim
Neaplicabil

Am reușit în seara asta sa rezolv cu ajutorul celor de la tehnic. Am creat un cont nou și acuma merge. Era o problema cu vechiul cont.

Întra în my orange și vezi ca acolo ai opțiunea de creare cont pt hbo max dai click acolo și faci cont nou cu alta adresa de mail

Unde ați intrat mai exact în aplicație ca să schimbați contul pentru hbo max?

Am șters contul și am asociat alta adresa de mail, dar apare aceeași eroare...

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Da, destul de neplăcută situația! Eu așa am făcut și imediat am reușit!

@ Adrian, 

Mă bucur că ai reușit!

TeodoraR
Junior

Pana la urma am reușit sa ma conectez cu ajutorul celor de la departamentul tehnic. Mulțumesc pentru răspunsuri! 

@TeodoraR, ne bucurăm că ai rezolvat și mulțumim pentru confirmare!

Te mai așteptăm în Comunitate, inclusiv la concursul care este acum în desfășurare.

Un an nou fericit!