la 06-05-2025 11:10 PM - editat ultima oară la 08-05-2025 08:27 AM de DanielaH
Bună seara! Mi-am plătit factura și nu îmi merg canalele. Am scos decodorul din priză, apoi l-am băgat din nou, dar nimic…Oare ce pot face ?
la 07-05-2025 06:49 PM
Problemă rezolvată, am vorbit cu cei de la Orange trebuia decât să confirme plata nimic grav.Multumesc pentru toate răspunsurile.
la 06-05-2025 11:32 PM
@GeorgianaArion: Bun venit în Comunitate. Dacă ai plătit tardiv factura și ai avut serviciile blocate, în urma plății acestea vor fi deblocate doar după încasarea și confirmarea plății, adică nu se vor debloca instant. Ai făcut plata prin MyOrange sau la un automat de plăți/bancă?
la 07-05-2025 12:24 AM
Prin aplicația MyOrange
la 07-05-2025 06:38 PM
@GeorgianaArion: în MyOrange nu apare factura ca fiind plătită? Ia legătura cu Orange din MyOrange -> Altele -> Contact și feedback -> Scrie-ne. Poți transmite astfel confirmarea plății pentru o urgentare a deblocării serviciilor.
Te așteptăm cu vești bune.
07-05-2025 06:17 AM - editat 07-05-2025 06:18 AM
Salutare!
Probabil de dimineață, după orele 8-9 îți vor reporni. Dar vezi să nu fie și ceva tehnic, adică verifică să nu fie ceva defect, probleme cu conexiunile, cu recepția, obstacole în fața antenei, etc.
Vezi că sunt unele canale gen Nașul tv care ar trebui să funcționeze la liber și așa îți dai seama dacă îți funcționează restul și este oprit pentru întârzierea plății.
Baftă!
la 07-05-2025 12:55 PM
Salut @GeorgianaArion,
Trebuie sa aștepți. 🙂
Daca nu se rezolva după ce plata este confirmata in contul tau atunci va trebui sa iei legătura cu Orange.
la 07-05-2025 05:25 PM
Salutare!
Cat de veche este factura neplatita? Daca ai mai mult de o luna de depasire, cel mai probabil contractul a fost inchis si nu prea mai e ce sa se redeschida.
la 07-05-2025 06:49 PM
Problemă rezolvată, am vorbit cu cei de la Orange trebuia decât să confirme plata nimic grav.Multumesc pentru toate răspunsurile.
la 07-05-2025 06:57 PM
Mulțumim @GeorgianaArion pentru feedback și te așteptăm să revii în Comunitatea Orange și cu alte contribuții, întrebări, soluții. Pe curând.
la 12-10-2025 10:10 PM
Bună seara am plătit factura acum 3 zile dar serviciul încă este suspendat nu îmi funcționează televizorul știți care ar fi motivul sau ce ar trebuii să fac ? mulțumesc
la 12-10-2025 10:18 PM
Salutare!
Probabil ar trebui sa procedezi ca și data trecută când ai avut probleme și să contactezi serviciul clienți orange. Pentru confirmarea platii sau deschiderea unui deranjament daca este cazul.
la 12-10-2025 10:20 PM
Daca nu ai platit prin My Orange, urmeaza pasii de aici: https://www.orange.ro/help/cum-confirm-efectuarea-unei-plati-17?srsltid=AfmBOoqawldjZGuYaDvk-mdWbG8Y...
la 12-10-2025 10:21 PM
Am
platit prin aplicația My Orange
la 13-10-2025 06:08 AM
Salutare!
Ar trebui să iei legătura cu ei prin intermediul aplicației My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contract și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator. Poți să le scrii oricând, dar îți vor răspunde mai târziu.
Chiar îmi pare sincer rău!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor