la 02-07-2024 06:57 PM - editat ultima oară la 29-07-2024 04:30 PM de DanielaH
In aplicația Orange tv Go nu se mai poate realiza autentificare prin SMS după ultima actualizare.
Mai întâmpină cineva aceasta problema?
04-07-2024 09:48 AM - editat 29-07-2024 04:29 PM
Salut, @Anonim!
Situația este în continuare în atenția colegilor noștri și sperăm să se remedieze cât mai repede. Vă vom anunța când avem confirmarea că s-a rezolvat.
Mulțumim pentru răbdare și înțelegere.
Update - situația a fost remediată
la 02-07-2024 07:31 PM
Salutare!
Era disponibilă acum ceva timp, dar ai celelalte variante cu user și parolă, cod QR.
Momentan nu pot incerca, pentru că la mine este o vijelie ce nu s-a mai văzut și nu este nici măcar curent, dar cred că poți vedea celelalte variante și dacă funcționează, înseamnă că este ceva de la ei!
Baftă!
la 02-07-2024 07:35 PM
Prin user și parolă funcționează.
Însă încercarea autentificării prin sms duce la închiderea aplicației.
Mă întrebam dacă este o problema generala sau este o problema doar in cazul meu.
Mulțumesc!
la 02-07-2024 09:23 PM
Salut! Ce aduce nou, ultima actualizare?
02-07-2024 09:28 PM - editat 02-07-2024 09:35 PM
Nu îți pot spune cu exactitate nu sunt un utilizator foarte activ.
La prima vedere mai mult schimbări de design.
02-07-2024 11:28 PM - editat 02-07-2024 11:36 PM
Aha. Mulțumesc, în acest caz nu mă grăbesc să-i fac update.
la 03-07-2024 10:48 AM
Poți să faci update.
Problema este pe un Xiaomi cu rom HyperOS.
Am testat pe un alt telefon Xiaomi cu rom MIUI și funcționează.
03-07-2024 02:40 PM - editat 03-07-2024 04:11 PM
Se pare că ultimul update al aplicației Orange tv go face imposibila utilizarea funcției de autentificare prin SMS pe telefoanele Xiaomi ce au instalat sistemul de operare HyperOS.
la 03-07-2024 03:05 PM
la 03-07-2024 08:00 PM
Probabil cu un update de soft se va remedia. Eu am pățit cu saltbank, aplicația nu funcționa pe Sony, sunat la ei, trimis poze, în final m-au rugat să le trimit video cu eroarea și la ultimul update, aplicația a devenit funcțională.
03-07-2024 08:05 PM - editat 03-07-2024 08:07 PM
Au spus că mă vor contacta prin SMS când problema va fi remediată.
Posibil sa fie și din cauză că versiunea de android este noua.
Pe versiunea veche funcționează fără probleme.
04-07-2024 09:32 AM - editat 04-07-2024 09:59 AM
Se lucrează la un update al aplicatiei???
04-07-2024 09:48 AM - editat 29-07-2024 04:29 PM
Salut, @Anonim!
Situația este în continuare în atenția colegilor noștri și sperăm să se remedieze cât mai repede. Vă vom anunța când avem confirmarea că s-a rezolvat.
Mulțumim pentru răbdare și înțelegere.
Update - situația a fost remediată
la 04-07-2024 09:52 AM
Mulțumesc pentru răspuns!
Însă eu nu pot folosi opțiunea.
Deja au trecut aproape 3 zile.
la 30-07-2024 01:30 PM
De logat merge, însă opțiunea de conectare prin SMS înca nu funcționează sunt scos din aplicație.
Eu sunt mulțumit că merge și prin user/parola sa speram că vor rezolva la următorul update.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor